قیمت-و-خرید-کویل-روغن-داغ

کویل روغن داغ جهت کنترل دمای روغن داغ مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاهش دمای روغن را برعهده دارد. کویل‌های موجود در مراکز فروش کویل صنعتی از مس و یا استیل ساخته می‌شوند. برخی از واحدهای صنعتی که در ادامه متن به آن‌ها اشاره خواهد شد لازم است حتما خنک‌کننده روغن داغ نصب کنند. بسیاری از شرکت‌های معتبر که در زمینه خرید و فروش کویل روغن داغ فعالیت می‌کنند این سیستم را می‌سازند و دراختیار مجموعه‌های صنعتی قرار می‌دهند.

از کویل صنعتی روغن داغ در صنایعی از جمله تزریق پلاستیک، پترو پالایش نفت، نیروگاه برق و غیره استفاده می‌شود. سیستم‌های مکانیکی معمولاً دارای یک انجین هستند که لازم است برای کم کردن اصطحکاک درونی سیلندر از روغن داغ کمک بگیرند. با کنترل کردن دمای این سیال می‌توان دانسیته و چگالی روغن را تنظیم کرد. این تنظیم روغن بر روی فرایند کاری بسیار تاثیرگذار است. جهت خرید و فروش کویل روغن داغ می‌توانید با شرکت تولیدی و صنعتی داتیس کار در تماس باشید.مشاوره داتیس کار

انواع-کویل-روغن-داغ-

انواع کویل روغن داغ

هر کویل در انواع مختلفی طراحی می‌شوند تا با توجه به شرایطی که قرار است در آن نصب شوند توانایی و کاربرد آن افت نکند. دمای روغن‌های داغ بالاست و می‌تواند۵۰ تا ۹۵ درجه سانتی‌گراد گرما را جذب کند. برای آنکه این حرارت مازاد دفع شود به یک کویل مسی یا کویل استیل نیاز است. این سیستم خنک‌کننده می‌تواند کاربردی‌ترین مبدل در بین دیگر کویل‌ها در مراکز فروش کویل مسی باشد. در ادامه به معرفی انواع کویل روغن داغ می پردازیم.

 

1. کویل روغن داغ با لوله استیل

استیل از جمله فلز‌هایی است که مقاومت و بازدهی حرارت بالایی، در صنعت دارد و می‌توان از آن در صنعت تهویه بهره گرفت. کویل استیل جهت خنک کردن سیالاتی مانند بخار داغ، روغن داغ و آب بسیار مناسب خواهد بود. این محصول در سایزهای مختلفی ساخته می‌شود. کویل روغن با لوله استیل در سایزهای ۱.۲ و ۳.۴ اینچ تولید و ساخته می‌شود. جهت خرید و فروش کویل روغن داغ لازم است ظرفیت و سایز لوله استیل مورد توجه قرار گیرد.

2. کویل روغن داغ با لوله مسی

 خنک‌کننده روغن داغ با لوله مسی از جمله مبدل‌های حرارتی است که مصرف بسیار بالایی در تمامی سیالات دارد. این مدل کویل ساخته شده از مس دارای بازدهی و راندمان بالایی است. لوله‌های مسی دارای سایز و انواع مختلفی هستند که توسط تولید کنندگان طراحی و عرضه می‌شوند. لوله‌های استانداردی که در کویل صنعتی روغن داغ استفاده می‌شوند دارای سایزهای 7.8، 3.4، 5.8، 1.2، 3.8 اینچ هستند.

سایز لوله مسی به میزان دمای کاری، دمای روغن داغ، ضخامت و ابعاد خنک‌کننده روغن بستگی دارد و با توجه به این موارد طراحی می‌شود. این نوع از کویل‌ها را می‌توانید به دو روش آب خنک و هوا خنک استفاده کنید. هنگام خرید و فروش کویل روغن داغ لازم است تمام این موارد را درنظر بگیرید.

3. کویل روغن داغ تیپ شل تیوب

این مدل از کویل صنعتی دارای شل تیوب هستند. تیپ خنک‌کننده شل تیوپ با سایر کویل‌های صنعتی تفاوت کمی دارد و عموما مانند مبدل حرارتی عمل می‌کند. درون شل اصلی این مدل کویل روغن داغ، تعدادی لوله مسی شیاردار به کار گرفته شده است که به صورت منظم پاس رفت و برگشتی دارند.

 مشاوره داتیس کار

مزایای نصب کویل روغن داغ

مزایا-نصب-کویل-روغن-داغ

واحدهای صنعتی لازم است تا خنک‌کننده روغن داغ نصب کنند. نصب این سیستم می‌تواند مزایای مهمی را برای این واحدها همراه داشته باشد. در ادامه به چند نمونه از مهم‌ترین مزایای نصب سیستم خنک‌کننده روغن داغ می‌پردازیم.

1. نگهداری و مراقبت از سیستم در دمای مجاز:

کویل روغن داغ این اطمینان را حاصل می‌کند که اجزای مکانیکی به درستی کار می‌کنند و حداکثر کارایی را دارند. همینطور دمای دستگاه با میزان استانداردی نگه داشته می‌شود.

2. نگه داشتن در دمای پایین:

گرمای بیش از حد سیستم می‌تواند قطعات دیگر را نیز از کار بیندازد. این در حالی است که کویل روغن داغ مانع این افزایش دما می‌شود.

3. بهبود عملکرد سیستم در محدوده درجه حرارت استاندارد:

کویل خنک‌کننده روغن داغ  باعث افزایش کارایی سایر قطعات سیستم می‌شود. زیرا محدوده دما تجهیزات را کنترل می‌کند.

4. کاهش هزینه‌ها

با توجه به کنترل حرارت سیستم، هزینه‌های خدمات و تعمیرات را کاهش می‌دهد. برای آنکه خنک‌کننده روغن داغ بتواند عملکرد و کیفیت موردنظر را داشته باشد بهتر است با شرکت‌های سازنده کویل روغن داغ در تماس باشید. زیرا تولید کننده کویل روغن داغ نکات تخصصی ساخت و تولید محصول را رعایت می‌کند.

اگر ساکن شهر تهران هستید می‌توانید با تولید کننده کویل روغن داغ در تهران تماس بگیرید تا در صورت نیاز در محل نصب سیستم حاضر شوند و اگر خرابی و ایرادی ایجاد شده است آن را رفع نمایند.

کاربرد کویل خنک‌کننده روغن داغ

معمولا از کویل خنک‌کننده روغن داغ برای سرد کردن روغن داغ دستگاه‌های صنعتی استفاده می‌شود. زیرا روغنی که در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد باید دمای مناسبی داشته باشد. خنک‌کننده روغن داغ معمولا در صنایع زیر برای بالا بردن رادمان کاری روغن نصب می‌شود.

  1. صنایع شیمیایی
  2. انواع دستگاه پرس
  3. نیروگاه تولید برق
  4. صنعت مواد غذایی

تولید و فروش کویل روغن داغ

مهم‌ترین گام برای ساخت کویل روغن داغ محاسبه ظرفیت مورد نیاز در محل نصب است. این ظرفیت با توجه به دمای ورودی روغن، شدت جریان آن، دمای دلخواه خروجی و… در نظر گرفته می‌شود. همینطور محل و موقعیت نصب خنک‌کننده روغن داغ نیز بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

شرکت تولیدی و صنعتی داتیس کار با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و تولید انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله ساخت کویل روغن داغ و ارائه خدماتی از جمله راه‌اندازی کویل روغن داغ و نصب آن فعالیت می‌کند. محصولات تولیدی شرکت صنعتی و تولیدی داتیس کار قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی در سطح بازارهای بین الملی می‌باشد.در صورتی می‌خواهید اطلاعاتی در زمینه فروش مینی چیلر داشته باشید می توانید با کارشناسان داتیس کار ارتباط برقرار نمایید.

 مشاوره داتیس کار

قیمت خرید و فروش کویل روغن داغ

قیمت کویل صنعتی روغن داغ با توجه به نوع پوسته، نوع لوله استفاده شده در کویل، ظرفیت و سایز حنک کننده تایین می‌شود. اگر قصد خرید کویل روغن داغ برای واحدهای صنعتی را دارید و یا می‌خواهید از آخرین قیمت کویل روغن داغ  مطلع شوید می‌توانید با واحد پشتیبانی داتیس کار تماس بگیرید. داتیس کار آماده عقد قرارداد فروش کویل روغن داغ در تهران و سایر استان‌های ایران با واحدهای صنعتی می‌باشد.

سخن آخر

سیستم خنک‌کننده روغن داغ برای کاهش دمای روغن داغ در سیستم‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کویل صنعتی موجب افزایش عمر قطعات و پمپ‌ها، کاهش اصطحکاک ایجاد شده در موتور، کاهش مصرف در سوخت و افزایش عمر روغن هیدرولیک می‌شود. واحدهای تولید کننده کویل صنعتی از جمله داتیس کار این سیستم را در انواع گوناگون و سایزهای متنوع با توجه به محلی که قرار است نصب شود، می‌سازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش کویل روغن داغ و فروش کویل بخار توسط مجموعه داتیس کار می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

سوالات متداول کویل روغن داغ

کویل روغن داغ چیست؟

کویل روغن داغ جهت کنترل دمای روغن داغ در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاهش دمای روغن هیدرولیک را برعهده دارد.

موارد استفاده از کویل روغن داغ چیست؟

کویل روغن داغ جزو کویل‌های صنعتی به شمار می‌رود و در صنایعی مانند شنایع شیمیایی، نیروگاه‌ها، صنایع تولید مواد غذایی و… کاربرد دارد.

نصب کویل داغ چه مزایایی دارد؟

کویل روغن داغ موجب افزایش عمر قطعات و پمپ‌ها، کاهش اصطحکاک ایجاد شده در موتور، کاهش مصرف در سوخت و افزایش عمر روغن هیدرولیک می‌شود.

 مشاوره داتیس کار
5/5 - (2 امتیاز)