تولید انواع منبع کویل دار

منبع کویل دار یا منبع کویلی مخزنی است که برای تامین آبگرم مصرفی ساختمان ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تولید منبع کویل دار برای تبدیل آب سرد سیستم لوله کشی انواع ساختمان ها روش های مختلفی وجود دارد، یکی از مناسب ترین روش های استفاده، استفاده ازاین منابع است. به طور خلاصه منابع کویلی از یک مخزن تهیه و ذخیره آبگرم مصرفی ساخته می‌شوند. منبع کویل دار به دو شکل منبع عمودی و منبع افقی طراحی و ساخته می شود. که به طور عامیانه به منبع ایستاده و منبع خوابیده نیز معروف است.

جنس انواع منبع کویلی معمولا از جنس فولاد یا استیل است که به عنوان یک آبگرمکن در مصارف صنعتی سبک و نیمه سنگین، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. منبع کویل دار را می توان یک نوع ساده‌تر از مبدل های حرارتی دانست که عملکرد کاملا مشابه مبدل حرارتی دارد.

منابع کویل دار برای گرم کردن هر گونه سیالی مورد استفاده قرار می گیرند. این منبع برای تامین آبگرم ساختمان ها به کار گرفته می شود. منابع کویلی مخزنی مصارف صنعتی نیز دارند و حجم بزرگتری نسبت به منابعی که در ساختمان ها مورد اسفاده قرار می گیرند دارند.

تولید-منبع-کویل-دار-

تولید کنندگان منبع کویل دار

 ما در این مجموعه به ساخت انواع میکسر استیل در بهترین کیفیت ها و استانداردهای موجود می پردازیم. ارائه راهکارهای متناسب با نیاز مشتریان، به کارگيری دانش و مهارت در انجام وظایف و بهره گیری از بهترین مواد اولیه را می توانید در داتیس کار تجربه کنید. جالب است بدانید که میکسر استنلس یکی از پرکاربردترین مخازنی است که در خط تولید مواد غذایی، شیمیایی و بهداشتی و … محسوب می گردد.

شرکت ما با برخورداری از افراد و امکانات فنی و مهندسی و بدون دخالت هیچ واسطه ای در عرصه بازار به تولید میکسر استنلس استیل و فروش آنان با نازل ترین قیمت ها می پردازد. اگر به دنبال یک مرکز معتبر و مجاز هستید، ما به شما اطمینان می دهیم که هرگز از خرید خود در این مجموعه پشیمان نخواهید شد. شما می توانید تمامی این محصولات را در هر کجای ایران که هستید به همراه ضمانت و گارانتی یک ساله دریافت نمایید. ساخت استنلس استیل صنعتی با توجه به حساسیت های بالایی که می طلبد، تنها باید به دست افراد آموزش دیده و با تجربه صورت پذیرد.

شرکت داتیس کار اقدام به ساخت و تولید یک نسل جدید از منبع کویل دار کرده است که با کیفیت کاملا بالا تولید می شود. فروش کویل اسپرال که با نام منبع کویلی هلیکال نیز شناخته می شود که برای تولید و نگهداری آب گرم بهداشتی برای مصارف خانگی و صنعتی بکار می رود.

تولید کننده منبع کویل دار ایستاده

تولید کننده منبع به تولید انواع منابع می پردازد؛ یکی از این منابع کویلی ایستاده می باشد که در انواع ظرفیت ها ساخته می شود. در تولید و خرید منبع کویلی ایستاده باید به این نکات توجه کنید.

 

  • ضخامت ورقه بدنه باید متناسب با فشار کاری باشد.
  • در هنگام تهیه منابع کویل دار باید به جنس بدنه و ضخامت ورق، سطح حرارتی کویل و گارانتی آن توجه کنید.
  • کویل آب گرم یا بخار باید مطابق با استانداردهای معتبر و با ضخامت های مناسب تولید و عرضه شود.
  • در صورت استفاده از کویل ایستاده، برای چرخش آب گرم دیگ موتورخانه باید از پمپ سیرکولاتور مناسب استفاده شود.

قیمت منبع کویل دار

قیمت منبع کویل دار بر اساس ظرفیت مورد استفاده، ضخامت بدنه اصلی، جنس کویل ها، ضخامت عدسی های محدب و قیمت ورق گالوانیزه و مسی که مورد استفاده قرار می گیرند. تعیین می شود.

معرفی داتیس کار

گروه تولیدی و صنعتی داتیس کار با30 سال تجربه موفق در راستای اجرای انواع پروژه های تاسیساتی نظیر پروژهای تجاری و اداری و مسکونی و غیره با استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت انواع منابع کویل دار مانند فروش کویل مسی و فروش کویل ابگرم و دیگر کویل ها فعالیت می کند.

 

سخن آخر

اگر می خواهید یک منبع کویل دار با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید پیشنهاد ما این است که این منبع کویل دار را از گروه صنعتی داتیس کار تهیه کنید. این تولید کننده منبع کویلی از نیروهای زبده وکار بلد در طراحی و ساخت انواع منابع کویل دار استفاده می کند. این شرکت به تولید منبع کویل دار و فروش کویل ابگرم و دیگر کویل ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب می پردازد.

سوالات متداول در خصوص تولید منبع کویل دار

در هنگام انتخاب منبع کویل دار چه نوع کویلی را انتخاب کنیم؟

در هنگام انتخاب منبع کویل دار باید به مکانی که می خواهید منبع را قرار دهید دقت کنید اگر مکان شما دارای ارتفاع باشد، استفاده از کویل ایستاده بهتر است.

قیمت خرید منبع کویل دار به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تمام شده منبع کویل دار به عوامل زیادی مانند ظرفیت، ضخامت، جنس کویل و به گروه تولیدکننده منبع کویل بستگی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)