فروش کولر صنعتی

 

ساخت-و-فروش-کولر-صنعتی-

فروش کولر صنعتی یکی از موضوعاتی است که امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. برخی از کاربران که با کارایی و نحوه عملکرد کولر صنعتی آشنایی زیادی ندارند در ابتدا این سؤال برایشان پیش می آید که کولر صنعتی چیست؟ در جواب به این سؤال باید بگوییم که: کولر صنعتی یکی از تجهیزات برودتی در متعادل کردن دمای کارگاه های صنعتی و جلوگیری از کاهش راندمان و خسارتهای احتمالی دستگاه های صنعتی به شمار می آید.

 همه ما از این موضوع اطلاع داریم که افزایش دما در گارگاه های صنعتی بسیار ملموس تر از محیط های خانگی است بنابراین باید در این محیط ها کولر هایی با توان سرمایشی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. تولید انواع کولر صنعتی تحت تاثیر موارد خاصی قرار می گیرد که عبارتند از:

  • نیاز کارگاه های تولیدی
  • توانایی کاهش دمای محیط های صنعتی

ما در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با فروش انواع کولر صنعتی مطالبی ارائه دهیم.

در خرید کولر آبی صنعتی باید به چه مواردی دقت کنیم؟

کاربران باید در هنگام خرید کولر صنعتی یکسری موارد را در نظر داشته باشند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. یکی از فاکتور های مهمی که باید کاربران در هنگام خرید کولر های صنعتی به آن توجه داشته باشند ابعاد کولر و قدرت هوا دهی در عین ظرفیت آن است.

 متراژ محل نیز ارتباط مستقیمی با ابعاد، توان و طرز ساخت کولر صنعتی دارد بنابراین در صورتی که کاربران برای محیط های بزرگ از کولر های کوچک با ظرفیت پایین خریداری و نصب کنند، علاوه بر اینکه کولر محیط را خنک نمی کند بلکه فرد باید هزینه زیادی جهت تعمیر دستگاه ها و یا خرید کولر جدید بپردازد. به علاوه حتی این امکان وجود دارد که این کولر ها پس از مدتی دچار خرابی شوند.

 

علاوه بر این موارد فرد باید بهترین مرکز فروش کولر صنعتی را جهت تهیه کولر صنعتی انتخاب کند تا بتواند از خدمات پس از فروش و مزیت های آن مجموعه استفاده کند.

قیمت کولر صنعتی

قیمت کولر صنعتی را با توجه به شرایط فعلی بازار نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد. لازم به ذکر است باید دقت کنند که همیشه قیمت تعیین کننده کیفیت نیست بلکه باید قیمت متناسب با کیفیت در نظر گرفته شود‌.

سخن پایانی

داتیس کار یکی  از بهترین و معتبرترین شرکت های تولیدی و سازنده کولر صنعتی در کشور است که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و تولید انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی استاندارد و ارائه خدمات مطلوب فعالیت می نماید. محصولاتی که توسط مهندسان این مرکز فروش چیلر و کولر صنعتی در تهران طراحی و تولید می شود، قابلیت رقابت با کالا و خدمات در سطح بازار های بین الملی را دارا می باشد.

این شرکت موفق در طی سالیان فعالیت خود توانسته است با بهره‌گیری از مهارت بالای مهندسان به ساخت کولر صنعتی در انواع مختلف بپردازد. مشاوران این مجموعه ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

مشتریان می توانند جهت برقراری ارتباط با مشاوران ما از طریق آیکون واتساپ یا شماره تماس های ذکر شده برای دریافت مشاوره اقدام کنند. در ضمن این افراد می توانند اگر سوالی در رابطه با خدمات پس از فروش کولر صنعتی داشته باشند از مشاوران بپرسند‌.

مشاوره داتیس کار

خدمات داتیس کار

در این جا جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با شرکت داتیس کار، پاره ای از تولیدات و خدمات این شرکت را ذکر می کنیم:

  1. طراحی و تولید و فروش هواساز و فروش ایرواشر و اکونوپک تا ظرفیت CFM 120.000
  1. ارائه خدمات نصب و راه‌اندازی سیستم های تهویه مطبوع و صنعتی
  1. طراحی و ساخت و فروش یونیت هیتر آبگرم، بخار، برقی و ضد انفجار در ظرفیت های متفاوت
  1. طراحی و ساخت و فروش پکیج یونیت سرمایشی تا ظرفیت 120 تن برودتی
  1. طراحی و فروش چیلر کندانسور آبی و هوایی با کمپرسور های اسکرو-اسکرال پیستونی

سوالات متداول در رابطه با خرید کولر گازی صنعتی :

مزیت های استفاده از کولر صنعتی چیست؟

کولر صنعتی که یکی از دستگاه های مورد نیاز برای متعادل کردن دما است، در محیط هایی مانند کارگاه و مکان های خدماتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه باعث می شود تا هوا متعادل شود و با بالا رفتن دما دستگاه ها آسیب نبینند‌.

قیمت خرید کولر صنعتی چقدر است؟

در حالت کلی قیمت خرید و روش ساخت کولر صنعتی بسته به نوع کولر، ابعاد و کارایی، مدل و … متفاوت است بنابراین مشتریان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه خرید کولر صنعتی با مشاوران ما تماس بگیرید.

چرا باید جهت خرید کولر صنعتی داتیس کار را انتخاب کنیم؟

داتیس کار یکی از بهترین شرکت های تولیدی و صنعتی است که طی ۳۰ سال سابقه کاری به تولید انواع کولر صنعتی پرداخته است. محصولات این شرکت در بهترین کیفیت تولید می شوند و در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

5/5 - (2 امتیاز)