ساخت و فروش مخازن استنلس استیل

استنلس استیل یک نوع فولاد ضد زنگ با مقاومت بالا است. یکی از عناصرکلیدی آن کروم است که مقدار آن از 10 تا 30 درصد می تواند متغیر باشد. همین امر باعث بوجود آمدن گریدهای مختلفی از استنلس استیل می شود .ترکیب کربن با کروم باعث ایجاد مقاومت استنلس استیل در برابر گرما می شود. برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی در محیط های خاص و همچنین سازنده مخازن استنلس استیل جهت افزایش مقاومت در برابر اکسیداسیون در ترکیب آن ها ازعناصری مانند نیکل، آلومینیوم،مس، گوگرد،فسفر،وغیره استفاده می کند که هر کدام ویژگی های خاصی را به آن می بخشند.

از ویژگی های استینلس استیل، می توان به شکل پذیری عالی و مقاوم در برابر پوسته شدن، مقاوم در برابر اکسایش و خزش در دمای بالا اشاره کرد. بیشترین کاربرد استنلس استیل در ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، در مصارف پزشکی، صنعتی و عمل آوری مواد شیمیایی، کارخانه های لبنی، کارخانه های تولید روغن نباتی، نگهداری مواد شیمیایی، کارخانه های تولید مواد غذایی، کشتارگاه ها، تانکر حمل مواد است.

مخازن-استنلس-استیل

ساخت مخازن استنلس استیل

ساخت مخازن استیل کار آسانی نیست و نیاز به یک کار تیمی و مهارت بالا دارد. همچنین سازنده مخازن استنلس استیل برای ساخت این مخازن از دستگاه ها و ابزارآلات بسیار پیشرفته و دقیق مهندسی استفاده می کنند.

 

مخزن استنلس استیل از مخازن پر کاربرد در صنعت است. از این مخازن بیشتر برای نگهداری انواع مواد بدون اینکه آسیبی به مواد بزند یا خودش به سرعت دچار زنگ زدگی و آسیب شود استفاده می شود. مخازن استیل بسته به کاربرد مخزن، در انواع متفاوتی ساخته می شوند.

این مخازن از نظر فنی، جنس ورق استیل، ضخامت، نوع اتصالات، نوع جوشکاری، نوع جداره، ظرفیت نگهداری، از نظر قرارگیری در محل مورد نظر در انواع مدل ها ساخته می شوند. که همه عوامل در قیمت ساخت انواع مخازن استنلس استیل نیز تاثیر دارد.

انواع مخزن استنلس استیل

انواع مخزن براساس نوع جداره به تک جداره، دوجداره، سه جداره یا پروسس تانک و انواع مخازن براساس ورق استیل به کار رفته به ورق 304، ورق 316 و ورق 307 و انواع مخازن از نظر قرارگیری در محل مورد نظر، به شکل عمودی یا افقی تقسیم بندی می‌شوند. انواع مخزن از نظر ظرفیت نگهداری1000لیتری، 500 تا10000 لیتری پرکاربرد ،11000 تا 40000 لیتری، 45000 تا 150000 لیتری با کاربرد پایین ساخته می شود.

 

فروش-انواع-مخزن-استنلس-استیل-

قیمت مخزن استنلس استیل به عواملی مانند ورق هایی که استفاده می شود (تک جداره، دوجداره، سه جداره) و ظرفیت مخزن و شکل مخزن بستگی دارد. هزینه ساخت مخزن استنلس استیل علاوه بر موارد یاد شده به شرکت سازنده مخزن استنلس استیل نیز بستگی دارد.

تولید کننده مخازن استنلس استیل

تولیدکننده مخزن استنلس استیل سعی می کند برای ساخت و تولید انواع مخازن از متخصصان ماهر وکاربلد که در این کار تخصص دارند استفاده کنند. چون کار تولید این مخازن کار مشکلی است و هر کس که در این شغل مهارت کامل داشته باشد می تواند به ساخت و تولید این مخازن بپردازد.

تولیدکنندگان زیادی هستند که سازنده مخازن استنلس استیل هستند و در زمینه فروش مبدل های حرارتی و انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی فعالیت دارند، اما تیم مهندسی شرکت داتیس کار علاوه بر تخصص و مهارت در این کار دارای سابقه طولانی می باشد. این گروه مهندسی با سال ها تجربه به عنوان سازنده مخازن استنلس استیل و تولید و فروش مینی چیلر و سایر محصولات سرمایشی و گرمایشی و مخازن شناخته شده است. شرکت داتیس کار تولید کننده انواع مخزن استنلس استیل می باشد.

هزینه ساخت مخازن استنلس استیل

 قیمت ساخت مخازن استنلس استیل به عوامل زیر بستگی دارد:

1- ظرفیت و حجم مخازن استنلس استیل

2- به شکل مخازن (مخروطی، استوانه ای، مکعبی، کروی)

3- به چند جداره بودن مخازن استنلس استیل 

سخن آخر

مخازن استنلس استیل جزء مخازن پرکاربرد می باشد چون در اغلب صنایع مختلف کاربرد دارد. ساخت و تولید آن کاری است که باید توسط افراد خبره انجام گیرد. شما می توانید برای سفارش مخازن استنلس استیل و فروش یونیت هیتر ابگرم و … به متخصصان گروه صنعتی داتیس کار سفارش بدهید و مطمئن شوید که محصول با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

 سوالات پر تکرار در خصوص سازنده مخازن استنلس استیل 

پرمصرف ترین مخزن از نظر شکل کدام مخازن هستند؟

مخازن استوانه ای جزء پرمصرف ترین مخازنی هستند که در انواع صنایع کاربرد دارند.

پر مصرف ترین مخزن از لحاظ ظرفیت کدام مخزن می باشد؟

مخازنی که دارای ظرفیت 500 تا 10000 لیتری هستند پر کاربرد هستند.

5/5 - (1 امتیاز)