ساخت و فروش میکسر استنلس استیل

میکسر استنلس استیل یکی از محصولات مهم برای صنایع مواد غذایی و دارویی است. ساخت و فروش میکسر استنلس استیل در داتیسکار در ظرفیت های متنوعی صورت می گیرد. که هر کدام ظرفیت متنوعی دارد و برای هر کاربرد متفاوت است. برای اطلاع بیشتر از قیمت میکسر استنلس استیل با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت میکسر استنلس استیل-

نمونه محصولات تولید شده میکسر استنلس استیل در داتیسکار

راهنمای خرید میکسر استنلس استیل

هر میکسر استنلس دارای یک شناسنامه با محتوای ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه  است و در رابطه با ساخت بدنه، کیفیت ورق استیل، درجه و … اطلاعاتی را به شما خریداران داده ایم.

میکسر استنلس استیل داتیس کار تمام مراحل استاندارد و ایمنی و کیفی تولید این مخازن را رعایت نموده است و در خط تولید خود نیز از دانش مهندسان مواد و متالوژی و مهندسین مکانیک کمک گرفته است. 

قیمت میکسر استنلس استیل

عوامل تاثیر گذار در قیمت میکسر استنلس استیل شامل:
1. ظرفیت مخزن میکسر استیل که بیانگر همان حجم مخزن است می تواند بر قیمت اثر بگذارد و شما باید دریابید که در عملیات کاری خود به چه حجم از این دستگاه نیاز دارید.
2. آیا مخزن خریداری شده شما پایه دار است و یا نه بی پایه است؟ این نیز خود بر افزایش و کاهش قیمت های میکسر استنلس استیل تاثیر دارد.
3. برخی از این مخازن به صورت افقی و برخی دیگر نیز به صورت عمودی طراحی می گردند. برای بررسی میزان بودجه خود این موضوع را هم در نظر داشته باشید.
4. حالت اسیدی و یا قلیایی بودن مواد داخل میکسر دستگاه که نگه داری خواهند شد نیز از اهمیت وافری برخوردار است.
5. مجهز بودن به نردبان و یا دیگر سیستم های کنترلی روتین که برای هر صنعتی مهم تلقی می گردد.
6. و در آخر نیز نوع ساخت مخزن استیل کوچک و بزرگ، کیفیت و مواد اولیه به کار برده شده در آن از عوامل تعیین کننده قیمت هستند.

انواع میکسر استنلس استیل تولیدی مجموعه داتیس کار

میکسر استنلس استیل دارای انواع گوناگونی می باشد که هر کدام نیز بر اساس نیاز مشتریان و صنایع به تولید می رسند و کارایی های بالقوه ای از خود ارائه می نمایند. در نظر داشته باشید، بیشتر این میکسرها با توجه به اینکه در صنایع غذایی و بهداشتی به کار گرفته می شوند، از جنس استیل هستند. انواع میکسر استنلس های تولیدی ما به شرح زیر می باشد:

  • میکسر روتور استاتور با برش بالا
  • میکسر جت
  • مخزن استیل دوجداره میکسر دار
  • میکسر استنلس صنعتی درام
  • میکسر مایعات
  • میکسر صنعتی ساکن
  • میکسر هموژنایزر
  • میکسر سه شافته
  • ساخت میکسر صنعتی
میکسر

کاربرد میکسر استنلس استیل

میکسر استنلس یکی از پرکاربردترین مخازنی است که در خط تولید مواد غذایی، شیمیایی و بهداشتی و … محسوب می گردد.

بزرگترین تولید کننده انواع میکسر استنلس استیل

داتیسکار به ساخت انواع میکسر استیل صنعتی با بهترین کیفیت و استانداردهای می پردازد. همچنین راهکارهایی متناسب با نیاز مشتریان، با به کارگيری دانش و مهارت در انجام وظایف و بهره گیری از بهترین مواد اولیه را ارائه می دهد.

شرکت ما با برخورداری از افراد و امکانات فنی و مهندسی و بدون دخالت هیچ واسطه ای در عرصه بازار به تولید میکسر استنلس استیل و فروش آنان با نازل ترین قیمت ها می پردازد.

اگر به دنبال یک مرکز معتبر و مجاز هستید، ما به شما اطمینان می دهیم که هرگز از خرید خود در این مجموعه پشیمان نخواهید شد. شما می توانید تمامی این محصولات را در هر کجای ایران که هستید به همراه ضمانت و گارانتی یک ساله دریافت نمایید. ساخت استنلس استیل صنعتی با توجه به حساسیت های بالایی که می طلبد، تنها باید به دست افراد آموزش دیده و با تجربه صورت پذیرد.

همچنین داتیسکار قدرت بالایی در تولید میکسرهای مواد شیمیایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول به صفحه ی فروش میکسر مواد شیمیایی وارد شوید.

 

مشاوره داتیس کار

مزیت های اثبات شده میکسر استنلس استیل داتیس کار

محصولات تولیدی ما در مقابل هر گونه اثرات خوردگی و عناصر طبیعی همچون گرما و … کاملاً مقاوم هستند. یکی از قابلیت های این میکسرها طول عمر بالای آن ها می باشد. ما کاملا به این موضوع واقف هستیم که تنها یک نشتی  یا ترک خوردگی کوچک می تواند به کل یکپارچگی ساختار مخزن را با مشکل مواجه کند به همین خاطر دوام و استقامت بالای این دستگاه ها در دستور کار ما حرف اول را می زند.

با خرید از کارشناسان و متخصصان داتیس کار هزینه ها نیز کاهش پیدا می کند، زیرا با دوام و استقامت، دستگاه دیگر به نگه داری و تعمیرات آنچنانی احتیاج نخواهد یافت. بهداشتی و سازگار با محیط زیست نیز از ملاک های اصلی مهندسین ما در ساخت این محصولات می باشد.

میکسر استنلس استیل
میکسر استنلس استیل

سوالات متداول در رابطه با ساخت و فروش میکسر استنلس استیل

چگونه برای خرید میکسر استنلس استیل اقدام کنیم؟

ما در سایت راه های ارتباطی از جمله شماره تلفن، آدرس خرید آنلاین، ایمیل را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید پس از مشاوره و دریافت توضیحات دقیق محصول نهایی خود را خریداری نمایید.

محصولات میکسر استنلس استیل تولیدی شما چند جداره هستند؟

این محصولات بنا به سلیقه و نیاز مشتری در انواع تک جداره، دوجداره و سه جداره تهیه و تولید می شوند و در کل به نیاز و نوع فعالیت مشتری وابسته است.

این محصولات میکسر استنلس استیل در چه ابعادی تولید می شوند؟

ما به شما عزیزان مطابق با سفارشی که داده اید، ابعاد کروی، عمودی، افقی، مخروطی و بیضی شکل را در نظر داریم که هر کدام از این ها قیمت های متفاوتی نیز دارند.

5/5 - (2 امتیاز)

یک فکر در مورد “میکسر استنلس استیل

  1. سهیل گفت:

    سلام میکسر استیل با همزن ثابته یا با همزن حرکت رفت و برگشتی؟

    1. admin گفت:

      سلام، انتخاب با شماست هست ما میسازیم دو محور تک محور ثابت متعیر، بستگي به نيازتون دارد

  2. حمید گفت:

    سلام…لبنیاتی داریم میخواستم ببینم که میکسر هموژنایزر بدردمون میخوره بگیریم یا نه؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر- باید از کارشناس مواد غذایی بپرسید.

  3. امیرعلی گفت:

    سلام میکسر جت میخوایم بخریم …آماده دارین یا باید درخواست بدیم که بسازین؟

    1. admin گفت:

      سلام، لطفا با بخش فروش برای سفارش تماس بگیرید

    2. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر-
      خیر باید ساخته بشه، اول باید مشخصات ارسال بفرمایید.

  4. محمود گفت:

    سلام میکسر صنعتی ساکن برای چی استفاده میشه؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر-منظور از ساکن رو متوجه نمیشم ولی کلا کار میکسر مخلوط کردن مواد چه مایع چه جامد میباشد که درصنایع مختلف از قبیل شیمیایی بهداشتی غذایی استفاده میشود.

  5. حامد گفت:

    میکسر استنلس استیل ایا در برابر اسید مقاومت دارد ؟

  6. محسن گفت:

    میکسر استنلس استیل را باید هر چند وقت یکبار سرویس کنیم تا دچار خرابی نشود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *