فروش کوره هوا گرم

کوره هوای گرم

یکی از انواع دستگاه های گرمایشی صنعتی کوره هوای گرم یا(هیتر گرمایشی) می باشد. کوره هوای گرم دستگاهی است با راندمان بالا که مجهز به فن صنعتی بوده و از طریق انتقال هوا ی گرم به محیط حداقل زمان نسبت به رادیاتور-فن کوئل شوفاژ و سایر وسایل گرمایشی درجه حرارت محیط را افزایش خواهد داد.

 

کوره هوای گرم

دستگاه های کوره های هوای گرم به صورت وسیع در گلخانه ها و سالن های ورزشی ،سالن های صنعتی ،سالن های مرغداری ،مساجد و کارگاه های صنعتی و تولیدی استفاده می گردد.به طور معمول کوره های هوای گرم دمای حدود 30 تا 45 درجه سانتی گراد،هوای خروجی داشته البته با توجه به هوای ورودی و هوای سیرکوله این دما می تواند متغیر باشد.

نوعی دیگراز کوره های هوای گرم(خشک کن های صنعتی) با دمای بالا نیز حدود 150 الی250 درجه سانتی گراد در صنایع مختلف استفاده می گردد. از جمله در صنایع رنگ خودروسازی و صنایع پخت مواد یا خشک کن های صنعتی جهت خشک کردن مواد صنعتی شیمیایی یا غذایی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. کوره هوای گرم (Hot Air Furnace) در ظرفیت های مختلفی در شرکت تولیدی صنعتی داتیس کار تولید می گردد.

با توجه به فضای مورد نیاز جهت گرمایش می توان از ظرفیت های مختلفی استفاده نمود.به طور معمول از ظرفیت 100/000kcal تا ظرفیت  2/500/000kcal جز تولیدات شرکت داتیس کار می باشد.که با توجه به نیاز و انتخاب مشتری امکان تولید آن در مجموعه می باشد.

ظرفیت گرمایشی لازم برای نصب کوره هوای گرم

برای تعیین ظرفیت کوره هوای گرم به ازای هر متر مکعب از فضا حدود 70 کیلوکاری ظرفیت گرمایشی لازم است. ارزش حرارتی هر متر مکعب گاز طبيعی معادل 9500 کیلوکاری و ارزش حرارتی هر ليتر گازوئيل معادل 8500 کیلوکاری مي باشد. 

انواع کوره های هوای گرم از نظر نوع هوارسان با فن

1-کوره هوای گرم از نوع فن اکسیال:

کوره های هوای گرم با فن اکسیال بیشترجهت فضای کوچک انتخاب می گردد.چون فن های اکسیال قدرت پرتاب کمتری نسبت به فن های سانتریفیوژ داشته و امکان اتصال به کانال در این نوع کوره ها به دلیل افت فشار امکان‌پذیر نمی باشد.

مشاوره داتیس کار

2-کوره هوای گرم از نوع فن سانتریفیوژ:

در این نوع امکان اتصال به کانال امکان‌پذیر بوده و معمولاً از الکتروموتورهای سه فاز صنعتی در قدرتهای متفاوت با توجه به ظرفیت و افت فشار کانال انتخاب می گردد. در صورت افت فشار زیاد با پرتاب بیشتر هوا  می توان از فن های مدل Back Ward استفاده نمود ولی به‌طور معمول از فن Fowr Ward استفاده می گردد. در ظرفیت های بالا به‌طور مثال 1/000/000/000kcal استفاده از فن های Back Wardبه دلیل ظرفیت بالا و نیاز به پرتاب بیشتر هوا پیشنهاد می گردد.

انواع کوره های هوای گرم از نظر نوع مصرف سوخت

کوره های هوای گرم امکان کار با سوخت گاز شهری را دارد. در مناطقی که امکان مصرف گاز شهری نبوده می توان از مشعل های گازوئیل سوز استفاده نمود و یا در مناطقی که افت فشار گاز در زمستان پیش بینی می گردد می توان از مشعل های دوگانه سوز گاز و گازوئیل استفاده نمود که در صورت قطع گاز از سیستم گازوئیل سوز استفاده گردد.

اجزا کوره هوای گرم

1-فن : استفاده از فن های سانتریفیوژ و اکسیال جهت انتقال بهتر دما و یکسان‌سازی دمای محیط می شود.

2-کوره/ احتراق: در شرکت داتیس کار استفاده از ورق های استنلس استیل 304  و 321 با ضخامت های مناسب با توجه به ظرفیت دستگاه انتخاب می گردد.

3-لوله های آتشخوار: که احتراق حاصل از مشعل عبور کرده و باعث افزایش راندمان دستگاه می گردد.

4-تابلو برق: کلیه کوره ها مجهز به سیستم تابلو برق بوده و کلیه موارد حفاظتی از قبیل قطع فن یا از بین رفتن تسمه الکتروموتور یا افزایش دمای دیگ احتراق در آن دیده شده و از نظر ایمنی موارد قید شده در طراحی تابلو برق دیده شده کلیه متعلقات بکار رفته در تابلو برق از مارک های معتبر اروپایی یا ایرانی بوده که از نظر مرغوبیت شناخته شده می باشند.

5-قسمت بدنه دستگاه: بدنه دستگاه ساخته شده از ورق گالوانیزه مناسب با ظرفیت دستگاه بوده و با پوشش رنگ اپوکسی یا الکترو استاتیک آغشته شده است .

موارد مصرف کوره هوای گرم

به طور معمول این دستگاه در فضای بزرگ و صنعتی از قبیل سالن های ورزشی سالن های صنعتی – تولیدی مرغداری ها- باشگاه های ورزشی بزرگ –گلخانه های صنعتی کارخانجات –تعمیرگاه های صنعتی  مورد استفاده قرار می گیرد.

کوره های هوای گرم  شرکت داتیس کار با توجه به راندمان بالای حرارتی و اتلاف کم انرژی از مرغوبیت و جذابیت بالایی برخوردار بوده و در ظرفیت های متفاوت قابل تامین می باشد با توجه به 30 سال سابقه کار در طراحی  تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی کوره های هوای گرم دارای مشتریان بسیاری می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش 

 کلیه محصولات تولیدی شرکت تولیدی صنعتی داتیس کار دارای ضمانت پس از فروش می باشد. در صورت بروز مشکل گروه خدمات پس از فروش در اسرع وقت با هماهنگی جهت رفع نقص و عیب یابی، مشاوره و اعزام گروه اقدام می نمایند.

نکات لازم در خصوص انتخاب کوره هوای گرم

به‌طور معمول جهت انتخاب کوره هوای گرم بهتر است از مشاور تاسیسات یا کارشناسان فروش شرکت استفاده نمود.در خصوص خرید کوره های هوای گرم از شرکت فروش کوره هوای گرم رعایت یک سری نکات الزامی است که شامل موارد زیر می شود:

  • محاسبه بار حرارتی مورد نیاز 
  • برآورد حجم اتلاف انرژی
  • تعیین مقدار هوای خروجی و ورودی
  • نوع میزان سوخت گاز گازوئیل
  • تعیین دمای هوای ورودی به دستگاه
  • قیمت کوره هوای گرم

مقررات و توصیه های ایمنی در خصوص کوره هوای گرم

  • طبق مقررات ملی ساختمان فاصله کوره هوای گرم تا نزدیک ترین دیوار حداقل باید 15 سانتی متر معادل 6 اینچ و حداقل فاصله اطراف کوره هوای گرم با هر مواد قابل اشتعالی 30 سانتی متر معادل 12 اینچ باشد. در غیر این صورت باعث وقوع حوادث خطرساز و آتش سوزی های مهیب می شود.
  • بایستی فضای دسترسی در جلوی کوره هوای گرم و محل نصب مشعل حداقل 45 سانتی متر معادل 18 اینچ باشد.
  • نصب کوره هوای گرم در فضاهایی مانند راهروهای خروج اضطراری و دسترسی، سالن هاي اجتماعات، نمایش و سینما غیر مجاز است.
  • طبق مقررات ساختمان تامین هواي تازه یا برگشت کوره هوای گرم از حمام، توالت، دستشویی، آشپزخانه، پارکینگ و فضاهاي پرخطر مجاز نیست.  

قیمت خرید کوره هوای گرم

در گروه صنعتی داتیس کار مرکز فروش فن سانتریفیوژ و کوره هوای گرم چندین مدل از انواع کوره های گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز از این برند معتبر ایرانی وجود دارد. برای کسب اطلاعات فنی و قیمت فروش کوره هوای گرم با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص استعلام تعرفه فروش کوره هوای گرم و انتخاب نوع کوره هوای گرم هستند.یکی دیگر از محصولات داتیسکار کوره صنعتی است .شما میتوانید برای اطلاع بیشتر از این محصول وارد صفحه ی فروش کوره صنعتی شوید.

مشاوره داتیس کار
4.7/5 - (4 امتیاز)

یک فکر در مورد “فروش کوره هوای گرم

  1. رضا گفت:

    کوره هوای گرم با هیتر هوای گرم چه فرقی میکنه؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر-فرقی نداره اصطلاح قدیمی هر گرم کننده ای رو هیتر میگفتن اسم دقیق تر کوره هوای گرم میباشد.

  2. ممد گفت:

    سلام ما شیراز هستیم چقدر طول میکشه بعد از درخواست کوره هوای گرم برامون ارسال کنید؟

    1. admin گفت:

      سلام، ظرفیت مهم هست درخواست رو بفرستید، جواب میدیم.

  3. مصطفی گفت:

    گارانتی کوره هوا گرم چند ماهه است؟

    1. admin گفت:

      سلام، دو سال هست

  4. امیر جعفری گفت:

    مطلب فروش کوره هوای گرم که گذاشتین خوب بود تو مقالم ازش استفاده کردم ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *