ساخت و فروش کویل آبگرم

کویل آبگرم وسیله ای است که برای ایجاد حرارت و گرما از آن استفاده می کنند. امروز این وسیله در بیشتر تاسیسات تهویه مطبوع و فن کویل ها و داکت اسپلیت ها کاربرد دارند. شرکت صنعتی داتیس کار به عنوان مرکز فروش کویل آبگرم به جز ارائه محصولاتی چون: کوره هوای گرم، اکونوپک، هیتر آب گرم ، فروش مبدل حرارتی و ایرواشر انواع کویل، در زمینه فروش کویل آبگرم مرغوب و با کیفیت نیز فعالیت می کند.داتیسکار تولید کننده بزرگ فروش کویل اسپیرال در تهران.

کویل آبگرم چیست؟

کویل آب گرم از لوله های مارپیچ مسی به همراه فین های موج دار آلومینومی ساخته شده است. این وسیله کاربردی در جهت ایجاد گرما به کار می رود و طوری که سیالات در کویل های آبگرم جریان دارند و با عبور از آن، باد گرم را به فضای ساختمان می بخشد. در واقع، کویل آبگرم یک سیستم مرکزی یکپارچه است که فرایند گرمایشی یا سرمایشی ساختمان را کنترل می کند.

کاربرد کویل آبگرم در داکت اسپیلت

داکت اسپلیت دستگاهی است که انرژی گرمایشی مورد نیاز در فصل سرد را فراهم می کند که کویل آبگرم در تکمیل این روند گرمایشی بسیار کمک کننده است. کویل آبگرم در داکت اسپلیت ها به منظور صرفه جویی در مصرف برق به کار برده می شود. طوری که دیگر نیاز نیست دستگاه را همواره روشن نگه دارید.
حتی اگر فن یونیت داخلی هم روشن باشد، عمل گرمایشی انجام می شود. از کویل آبگرم در موتورخانه های مرکزی یا پکیج ها به شکل یک سیستم تولید گرما استفاده می کنند. این کویل ها معمولا در خروجی یا ورودی دریچه هوای یونیت تعبیه می شوند.

انواع کویل آبگرم چیست؟

این نوع کویل ها کاملا متفاوت است و طراحی آن ها به مساحت ساختمان بستگی دارد.

  • کویل دو ردیفه

این کویل های آبگرم به شکل دو ردیف از لوله های مسی با ضخامت 1.2 اینچ ساخته شده اند. در آن ها برای ارتقای سطح تبادل گرما از فین با ضخامت حدودا 150 میکرون به کار برده شده است. این فین ها در برابر انباشت جرم و رسوبات و فرسایش از استحکام زیادی برخوردار هستند.

  • کویل سه ردیفه

این نوع کویل آبگرم از سه ردیف لوله مسی با ضخامت 3.8 اینچی ساخته شده که  لایه ای از فین آلومینیومی در دو طرف آن تعبیه شده تا بتواند حرارت بهتری تولید کند. این فن ها ضخامتی 150 میکرونی دارند و از نوع موج دار هستند. آب گرم موتورخانه به کویل مسی وصل می شود و هوای سرد به وسیله فن های اسپیلت به سمت کویل مکش می شود. به این شکل، دمای ساختمان به دمای دلخواه می رسد و این دستگاه محیط را گرم می کند.

ساخت کویل آبگرم

برای تهیه و ساخت کویل آب گرم به طراحی اولیه و محسابات دقیق نیاز می باشد. این کویل ها ساده ترین نوع طراحی را نسبت به تمام انواع کویل ها دارند. کویل آبگرم به شکل دو ردیفه تا 4 ردیفه ساخته می شوند. اما قبل از تولید کویل آبگرم ، دبی آب در گردش، دلتاتی اختلاف دمای ورودی و خروجی آب گرم و هم چنین سرعت و فشار حرکت سیال را باید مد نظر قرار دارد.از دیگر محصولات داتیسکار کویل صنعتی است که می توانید برای اطلاع بیشتر  از این محصول وارد صفحه ی ساخت و فروش کویل صنعتی شوید.

مشخصات فنی و محاسبه کویل آبگرم

مهم ترین فاکتور در بخش تبادل حرارت و گرما دهی برخورداری از فین باکیفیت است. به طوری که سرعت گذر کردن هوا باید بین 400 FPM الی 1100 FPM باشد. البته عوامل تعیین کننده محاسبات حجم و ابعاد کویل آبگرم شامل موارد زیر می شود:

  • دبی آب در گردش برحسب ساعت
  • ابعاد و محل نصب مبدل آبگرم
  • افت فشار سیال در مدار
  • هد استاتیک پمپ

جنس انواع کویل آبگرم

این کویل ها از لوله هایی مقاومی از جنس مس یا فین آلومینومی ساخته شده اند تا استحکام خود را هم چنان حفظ کنند. توان حرارتی مناسب و سبک بودن از برجسته ترین خصوصیات کویل های آبگرم به شمار می روند.

نحوه عملکرد کویل آبگرم

کاربرد هر کدام از انواع کویل آبگرم، به ظرفیت مشخص شده آن ها بستگی دارد. کویل آبگرم در انواع ایرواشر، هواساز و دستگاه تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله کاربردی دمای هوا بین 70 تا 83 درجه می رساند. هوای محیط دوباره به داخل داکت اسپلیت مکیده می شود و این چرخه مرتبا تکرار می شود تا بتواند دمای بیشتری را جذب و تولید کند.

مزایای استفاده از کویل آبگرم

از مهم ترین مزیت های استفاده از کویل آبگرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش مصرف برق
  • تولید گرمای مطبوع در فصل زمستان
  • تعمیر و نگه داری آسان
  • حمل و نصب سریع
  • انعطاف پذیری بالا

خرید و سفارش کویل آبگرم

در شرکت داتیس کار به عنوان سازنده کویل آبگرم کویل آبگرم را در انواع مختلفی تولید می کند که این اندازه ها بسته به انواع هواساز با مشخصات فنی کارفرما قابل سفارش هستند.

برای استعلام هزینه خرید کویل آبگرم با کارشناسان بخش فروش داتیس کار تماس بگیرید. این کارشناسان شما را راهنمایی می کنند تا نوع کاربری کویل آبگرم و با بهترین قیمت خرید کویل آبگرم را تعیین کنید.

نکات لازم در خصوص فروش کویل آبگرم

در هنگام خرید انواع کویل آبگرم باید چند نکته را مدنظر داشته باشید. این نکات به شما کمک می کند تا باکیفیت ترین کویل آبگرم را تهیه کنید. این نکات عبارتند از:

  • خرید کویل آبگرم بسته به ظرفیت تهویه و بر اساس متر مکعب صورت می گیرید.
  • کویل آبگرمی را تهیه کنید که متناسب با فضای ساختمان شما باشد .
  • نصب فن کویل ها بسیار آسان است و نیازی به صرف هزینه زیادی ندارد.
  • بهتر است از مراکزی که خودشان ساخت این کویل ها را انجام می دهند، خرید کنید. چون به این ترتیب از کیفیت محصول، اصالت کالا و گارانتی آن مطمئن خواهید شد.

قیمت کویل آبگرم

کویل آبگرم در ظریفیت های گوناگونی ساخته و تولید می شود. هزینه فروش کویل آبگرم به ابعاد و اندازه کویل و البته نوع فین بستگی دارد. البته شرکت داتیس کار باکیفیت ترین کویل آبگرم را با قیمت مناسب به شما می دهد.

سخن آخر

داتیس کار به عنوان یکی از برترین تولید کننده کویل آبگرم ارائه دهنده با کیفیت ترین تجهیزات تهویه مطبوع در بالاترین کیفیت و بهترین خدمات می باشد. این شرکت توانسته است گام بلندی برای خدمت به صنعت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی بردارد و رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. فروش کویل مسی ،فروش پکیج یونیت و تولید آن ، از دیگر فعالیت های داتیس کار است.

سوالات متداول در رابطه با ساخت و فروش کویل آبگرم :

چرا برای خرید کویل های آبگرم باید داتیس کار را انتخاب کنید؟

اصالت کالا یکی از اصلی ترین المان های خرید و فروش کویل آبگرم است. از آن جایی که این شرکت خود سازنده انواع کویل آبگرم است. پس با اطمینان از اصل بودن محصول با خیال راحت می توانید از این وسیله استفاده کنید.

آیا کویل آبگرم دارای گارانتی تحویل است؟

فروش کویل آبگرم مانند فروش تمامی محصولات شرکت صنعتی داتیس کار دارای گارانتی تحویل و اصالت کالا می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *