مقالات

بررسی ابعاد پکیج زمینی

ابعاد-پکیج-زمینی

معمولاً درگذشته برای اینکه بتوانند آب گرم مناسب تهیه کنند، از موتورخانه‌های مختلف استفاده می‌کردند. تجهیزاتی که دردسر بسیار زیادی داشتند و به‌راحتی امکان استفاده از آن‌ها امکان‌پذیر نبود. البته هنوز نیز این موتورخانه‌ها کاربرد دارند و در برخی مکان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما به مرور زمان  این سیستم‌ها جای خود را به سیستم‌های دیگری به نام پکیج زمینی داده‌اند. به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم پکیج زمینی توانست جایگزین بسیار مناسبی برای موتور‌خانه‌های قدیمی باشد. چراکه استفاده از آن‌ها فوق‌العاده ساده‌تر و البته قیمت پکیج زمینی به‌صرفه‌تر است. در ادامه به بررسی ابعاد پکیج زمینی میپردازیم.

 

اجزای پکیج زمینی

ابعاد پکیج زمینی بوتان

پکیج‌های زمینی در عین سادگی از اجزای متفاوتی تشکیل شده‌اند. اجزایی که هرکدام وظیفه خاصی را برعهده دارند. اگر از روبه‌رو به این پکیج‌ها نگاه کنیم اجزایی مانند پنل کنترل، مانومتر، شیر مخصوص هواگیری، کوئل آبگرم، شیر پرکن، میله یونیزاسیون، مشعل، پمپ، ترموستات، شیر کنترل گاز، تخلیه منبع آب گرم مرکزی و… دیده می‌شود.

اگر بخواهیم پکیج زمینی را از زاویه پشت بررسی کنیم، می‌توانیم اجزایی مانند دودکش، لوله مخصوص گاز، دیگ، مشعل‌های مصرفی، لوله شوفاژ و… را مشاهده کنیم.

هرکدام از این اجزاء، کاربرد خاص خودشان را دارند و در کنار هم سیستم پکیج زمینی را تشکیل می‌دهند. تمام این اجزاء در کنار هم ابعاد پکیج زمینی را تشکیل می‌دهند. برخلاف پکیج های دیواری که می توان با پرداخت قیمت حوله خشک کن، از این محصول استفاده کرد، در پکیچ زمینی چنین امکانی وجود ندارد.

 

ابعاد پکیج زمینی ایران رادیاتور

یکی از بهترین و البته محبوب‌ترین پکیج‌های زمینی موجود در بازار، پکیج زمینی ایران رادیاتور است. ایران رادیاتور از قدمت فوق‌العاده بالایی برخوردار است. به‌طوری‌که از سال ۱۳۸۳ این شرکت در حال تولید انواع و اقسام پکیج‌ها و شوفاژ‌ها است. البته امروزه برندهای متفرقه در بازار رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل خرید یک پکیج زمینی مناسب از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر دوست دارید بهترین و اصلی‌ترین پکیج زمینی‌ها را خریداری کنید، می‌توانید از مجموعه داتیس کار کمک بگیرید. این مجموعه با بهره‌گیری از مجرب‌ترین افراد در این زمینه و ارائه باکیفیت‌ترین محصولات پکیج زمینی،و هم چنین فروش مینی چیلر و فروش چیلر توانسته اعتماد مشتریان خود را به‌خوبی جلب کند و شما نیز می‌توانید به‌راحتی از مجموعه datiskar.com خرید کنید.

اندازه پکیج زمینی

تعیین اندازه و ابعاد پکیج زمینی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. برای مثال شرکت‌ها بر اساس نیاز و کاربردهای مختلف، این پکیج‌ها را در اندازه‌های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌کنند. به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم هر شرکتی اندازه پکیج منحصربه‌فرد خودش را دارد. ابعاد پکیج زمینی با ابعاد پکیج هایی که به عنوان تجهیزات استخر استفاده می شوند تفاوت دارد. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری نسبت به ابعاد پکیج زمینی ایران رادیاتور و یا ابعاد پکیج زمینی بوتان به دست آورید، می‌توانید کاتالوگ‌های مخصوص هرکدام از آنها را مطالعه کنید.

 

چه عواملی در تعیین اندازه پکیج زمینی تأثیر دارند؟

اندازه پکیج زمینی

اگر  از پکیج‌های زمینی برای منزل خود استفاده می‌کنید، باید به چند نکته مهم دراین‌خصوص توجه کنید. نکاتی که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست.

  • خرید پکیج با ظرفیت مناسب برای منزل

قبل از خرید پکیج زمینی، به ابعاد منزل خود توجه کنید، سعی کنید پکیجی مناسب با شرایط و ظرفیت منزل خود تهیه کنید. اگر منزل شما ابعاد کمی دارد، نیازی به خرید پکیج‌های بزرگ و با ظرفیت بالا ندارید و می‌توانید نیاز خود را با پکیج‌های کوچک نیز برطرف کنید. در این صورت شما در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.

برای مثال اگر منزل شما تنها یک و یا دو اتفاق دارد، پکیج‌های زمینی کوچک می‌توانند برای شما مفید باشند. اما اگر منزل شما سه و یا چهار اتاق‌خواب دارد، بدون شک باید از پکیج‌های زمینی با ظرفیت بالا و بزرگ‌تر استفاده کنید.

  • میزان فشار آب منزل

یکی دیگر از عوامل مهم و تأثیرگذار در تعیین اندازه پکیج زمینی، میزان فشار آب منزل است. بدون شک اگر فشار آب در منزل شما بالا است، می‌توانید از پکیج‌های با ظرفیت پایین نیز استفاده کنید، اما اگر فشار آب شما پایین باشد، پکیج‌های بزرگ‌تر و با ظرفیت، مناسب شما خواهند بود.

 مشاوره داتیس کار

اهمیت برند پکیج زمینی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص پکیج زمینی باید به آن توجه کنید، برند آن است. به طور مثال پکیج زمینی بوتان و یا پکیج زمینی ایران رادیاتور و همچنین پکیج زمینی مشعل دار از بهترین و البته پرکاربردترین پکیج‌های موجود در بازار است.

دلیل این امر، فقط نام برند مورداستفاده نیست. بلکه این برند‌ها از قطعات بسیار مرغوب‌تری نسبت به سایر برندها تشکیل شده‌اند. اگر در مورد خرید پکیج زمینی دچار شک و تردیدهایی هستید، می‌توانید از شرکت داتیس کار کمک بگیرید. داتیس کار با بیش از ۳۵ سال سابقه در تولید انواع پکیج‌ها و شوفاژهای مختلف، امروزه تبدیل به یک فروشگاه مطمئن برای مشتریان خود شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *