مقالات

مزایای استفاده از مینی چیلر

مزایای-استفاده-از-مینی-چیلر-

فروش مینی چیلر در دو نوع چیلر آپارتمانی و چیلر صنعتی موجود است، یک چیلر کوچک و کم صدا است که وظیفه تامین نیروی سرمایش یا گرمایش یک محیط را بر عهده دارد. مزایای استفاده از مینی چیلر بسیار زیاد و قابل بحث و بررسی است. اما قبل از پرداختن به مزایای انواع مینی چیلر بهتر است با خود مینی چیلر آشنا شوید.

 

مینی چیلر چیست؟

مینی چیلر همان طور که از نامش پیداست، چیلری کوچک با ظرفیت محدود است و یکی از موارد استفاده از مینی چیلر مصارف خانگی  و آپارتمانی است.

سیکل تبرید مینی چیلر ها  بر اساس ظرفیت آنها تعیین می شود و معمولا هر مینی چیلر دارای یک یا چند کمپرسور اسکرول و یک یا چند مدار است. بیشترین کاربرد مینی چیلر ها در تراس یا پشت بام ساختمان ها می باشد.

مینی چیلر ها آب را پس از خنک شدن در اواپراتور به ساختمان منتقل می کنند و بدین ترتیب دمای محیط را  کاهش می دهند. آب سرد شده در مینی چیلر نیز پس از گردش در فن کویل، شرایط خنک کاری مورد نیاز در هر قسمت از فضای داخلی ساختمان را فراهم می کند.

شرکت داتیس کار با سال ها سابقه فروش چیلر و انواع مینی چیلر و ارائه بهترین خدمات و کیفیت توانسته است رضایت مشتریان عزیز خود را به همراه داشته باشد شما می توانید برای خرید مینی چیلر مورد نظر خود با این مجموعه در تماس باشید. در ادامه می خواهیم فواید استفاده از مینی چیلر را مورد بررسی قرار دهیم.

 

فواید استفاده از مینی چیلر

فواید-استفاده-از-مینی-چیلر-

 

 

استفاده از انواع مینی چیلر (خانگی و صنعتی) مزیت های به خصوصی دارد اما مهمترین مزیت استفاده از آن ها صرفه جویی در انرژی است. به این معنا که مینی چیلر ها با طراحی منحصر به فردی که دارند به طور چشمگیری مصرف انرژی و هزینه را پایین می آورند.

همچین علاوه بر اینکه مینی چیلر ها در فصول گرم سال با طراحی پیشرفته خود دمای محیط را کاهش می دهند ، در فصول سرد سال نیز می توانند با تولید انرژی گرمایشی، دمای محیط را بالا ببرند. در حالت کلی مزایای سیستم چیلر بسیار بیشتر از مزایای سیستم های مشابه دیگر است.

برخلاف برخی از سیستم های دیگر مینی چیلر به علت حذف کانال ها از سیستم به هنگام کار هیچ گونه صدایی تولید نمی کند. طراحان با توجه به برترین تکنولوژی روز دنیا مینی چیلر را به گونه ای طراحی کرده اند که در مراحل تولید آن از قطعات متحرک به تعداد کم استفاده می شود و این خود باعث افزایش طول عمر مینی چیلر ها می شود.

به علت اینکه ابعاد مینی چیلر کوچک است حتی می توانید در جاهایی که محدودیت فضا دارید از این سیستم استفاده کنید. بهترین مکان برای نصب مینی چیلر ها فضاهای باز مانند پشت بام و تراس است.  فایده استفاده از مینی چیلر زمانی معلوم می شود که مینی چیلر فضای کمی اشغال می کند و ما می توانیم از فضای باقیمانده برای نصب سایر تجهیزات بهره ببریم.

بیشتر افرادی که در مناطق خشک و گرمسیری زندگی می کنند، از مینی چیلر آپارتمانی جهت پایین آوردن دمای هوا و خنک کردن محیط استفاده می کنند. همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری از انواع مینی چیلر بسیار پایین است.

دیگر مزیت استفاده از مینی چیلر، نصب مینی چیلر در ساختمان های قدیمی است که چیلر مرکزی از کار افتاده و یا بازده بالایی ندارد. در این صورت تنها با نصب یک مینی چیلر می توانید از هوای مطبوع بهره‌مند شوید.

 مشاوره داتیس کار

سخن پایانی

در صورتیکه روند کارایی چیلر شما دچار مشکل شده باشد بهتر است به سراغ افراد متخصص بروید. زیرا این افراد در خصوص عیب یابی و تعمیر انواع چیلر آموزش دیده اند و بهتر می توانند چیلر شما را تعمیر کنند. تکنسین های داتیس کار طی آموزش های تخصصی که دیده اند بهترین گزینه برای نصب و تعمیر انواع مینی چیلر ها هستند. همچنین این شرکت در فروش ایرواشر، مینی چیلر، چیلر و سایر محصولات دیگر فعالیت دارد و شما میتوانید از طریق شماره تماس های ذکر شده در این صفحه می توانید با تکنسین های زبده ما تماس بگیرید.

 

سوالات پر تکرار در خصوص مزایای استفاده از مینی چیلر

مینی چیلر چیست؟

مینی چیلر دستگاهی کوچک است با ظرفیتی محدود که بیشتر در مناطق مسکونی مانند آپارتمان‌ها ها و مکان های صنعتی کاربرد دارد.

فواید استفاده از مینی چیلر کدامند؟

• بادوام • اشغال فضای کم • صرفه جویی در هزینه و انرژی • بی صدا • پر کاربرد • تعدیل دما

برترین مزیت استفاده از مینی چیلر چیست؟

در کنار مزایای دیگر استفاده از مینی چیلر ها، مزیت صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه ها برترین فایده شناخته می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *