مقالات

مزایای استفاده از سیستم اکونوپک

مزایای استفاده از سیستم اکونوپک

آب و هوای چهار فصل ایران اقتضا می کند که شما یک دستگاه گرمایشی و سرمایشی اقتصادی داشته باشید. اگر از پرداخت هزینه های سرسام آور برای هزینه های گرمایش خانه خسته شده اید، یک سیستم گرمایشی کم مصرف انتخابی هوشمندانه است. در اینجا پنج مورد از مزایای استفاده از سیستم اکونوپک در خانه شما آورده شده است. در صورتی که میخواهید اطلاعاتی در ارتباط با فروش مینی چیلر داشته باشید مجموعه داتیس کار مشاوره خوبی به شما خواهد داد.

 

5 مزیت استفاده از سیستم اکونوپک

۱_ کاهش قبوض ماهانه گرمایش

در برسی مزایای استفاده از سیستم اکونوپک مهم ترین مسئله کاهش هزینه های ناشی از قبوض است. تغییر سیستم گرمایشی با انرژی کارآمد می تواند صورت حساب گرمایش ماهانه شما را 30 درصد یا بیشتر کاهش دهد. در طول زمستان، با انتخاب یک سیستم گرمایشی با راندمان بالا، به راحتی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 در صورت امکان، بخاری جدید خود را با کانال های به روز ترکیب کنید. مجاری خانه شما می تواند تا 35 درصد از هوای گرم شده را هدر دهد. هنگامی که یک سیستم گرمایشی جدید نصب می کنید، تعمیر، آب بندی یا تعویض کانال را در نظر بگیرید. همچنین می ‌توانید شکاف ‌ها و درز های کوچک اطراف پنجره ‌ها و چارچوب درها را ببندید تا نشت هوا را از بین ببرید و هزینه‌ های گرمایشی خود را کاهش دهید.

 

۲_ کاهش تولید دی اکسید کربن

آشنایی با مزایای استفاده از سیستم اکونوپک

 

بسیاری از مردم در مورد مصرف انرژی خانه خود و چگونگی تأثیر آن بر محیط زیست نگران هستند. یکی از بزرگترین مزایای انتخاب سیستم گرمایشی با راندمان بالا، سازگاری با محیط زیست آن است.

سیستم های گرمایشی با راندمان بالا 30 تا 50 درصد انرژی کمتری برای گرم کردن خانه مصرف می کنند. این بدان معناست که خانه شما در هر فصل از سوخت های فسیلی کمتری استفاده می کند و دی اکسید کربن کمتری منتشر می کند. آشنایی با مزایای استفاده از سیستم اکونوپک باعث آگاهی نسبت به مخرب نبودن این سیستم می شود.

 

۳_ طول عمر بیشتر سیستم اکونوپک

مزیت های استفاده از سیستم اکونوپک

در معرفی مزایای استفاده از سیستم اکونوپک، طول عمر زیاد این دستگاه جزو دره های بالا قرار می گیرد. راه اندازی یک چرخه اکونوپک بیشترین ساییدگی را در قسمت های متحرک و قطعات الکتریکی ایجاد می کند.

 یکی از قطعاتی که احتمال خرابی آن در سیستم گرمایشی با انرژی کارآمد کمتر است خازن است. خازن وظیفه تحویل بار از الکتریسیته برای راه اندازی موتور کمپرسور سیستم گرمایش یا موتور هوا گیر را بر عهده دارد.

شروع و توقف بیش از حد این سیستم اکونوپک ممکن است خازن را فرسوده کند. از آنجایی که اکثر سیستم‌ های گرمایشی با انرژی کارآمد با سرعت کمتری کار می ‌کنند، فشار کمتری بر روی قطعات متحرک وارد می‌ شود. کمپرسور، فن و تسمه های اکونوپک عمر طولانی دارند. مزیت سیستم اکونوپک، استحکام بالای قطعات آن است.

 

۴_ تعمیر و نگهداری کمتر

وقتی سوال می شود، مزایای استفاده از سیستم اکونوپک چیست؟ نگهداری آسان و عدم نیاز به تعمیر مکرر جزو اولویت ها قرار می گیرد. ارتقاء به یک سیستم اکونوپک با انرژی کارآمد، سختی های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌ دهد.

کوره ها و پمپ های حرارتی مدرن به گونه ای طراحی شده اند که کاربر پسند تر باشند. آن ها بهتر از سیستم های گرمایشی، نسل قبل آب بندی می شوند، بنابراین مزیت استفاده از سیستم اکونوپک به دلیل آب بندی بودن این است که با وجود آن ها گرد و غبار و زباله کمتری وارد اجزای داخلی می شود.

 آن ها همچنین از کنترل های بهتری مانند احتراق الکترونیکی به جای چراغ راهنما که مستعد خاموش شدن است استفاده می کنند. یکی از مزایای استفاده از سیستم اکونوپک در حوزه نگهداری این است که هزینه نگهداری آن پایین است. باید ماهانه فیلتر هوا را چک کرده و حداقل هر سه ماه یک بار آن را تعویض کنید. دستگاه اکونوپک شما همچنین نیاز به تنظیم سالانه دارد.

۵_ افزایش راحتی

مزایای استفاده از سیستم اکونوپک چیست؟

 

مقصود از پرسش استفاده از سیستم اکونوپک چه مزایایی دارد؟، در درجه اول این است که بدانیم چگونه با این سیستم می توانیم به افزایش راحتی افراد کمک کنیم.

سیستم های اکونوپک با مصرف انرژی به طور معمول یک یا چند ویژگی را ارائه می دهند که راحتی خانه شما را بهبود می بخشد. یکی از این ویژگی ها، کمپرسور با سرعت متغیر است. این کمپرسور ها برای مدت زمان طولانی تری با سرعت کمتری کار می کنند.

نتیجه این است که هوای گرم به اتاق‌ های خانه شما به طور مداوم پاکسازی شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که این سیستم های کم مصرف می توانند داشته باشند، هواکش بازیابی انرژی است. این سیستم ها گرمای گازهای دودکش را گرفته و از آن برای گرم کردن هوای تازه ورودی استفاده می کنند.

از دیگر مزیت های استفاده از سیستم اکونوپک این است که رطوبت هوای خانه شما را حفظ می کند، بنابراین محل سکونت شما در فصول سردی مانند زمستان خشک نخواهد بود.

 حفظ سطح رطوبت داخلی 30 تا 50 درصد به شما کمک می کند احساس راحتی بیشتری داشته باشید، خطر تحریک بینی، پوست، گلو و چشم و خطر ابتلا به عفونت تنفسی را کاهش می دهد.

خرید آسان سیستم اکونوپک

مدیریت هزینه ها، طول عمر بالا، حفظ محیط زیست و تعمیر و نگهداری آسان از مزایای استفاده از سیستم اکونوپک می باشد. برای خرید آسان سیستم اکونوپک می توانید مجموعه داتیس کار را انتخاب کنید. مشاوران این مجموعه می توانند شما را با مزایای استفاده از اکونوپک و خرید و فروش پکیچ زمینی و دیواری آشنا کرده و تمامی سوال های شما را پاسخ دهند. این مجموعه در زمینه فروش اکونوپک نیز فعالیت دارد، جهت دریافت مشاوره می توانید با درج پیام در ایمیل این مجموعه یا تماس به مقصود خود دست یابید.

 مشاوره داتیس کار

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *