فروش پکیج زمینی

پکیج های زمینی به دلیل طراحی خاص برای مصرف کنندگان امکان استفاده همزمان از آب گرم مصرفی و سیستم گرمایشی فراهم کرده است. هم چنین عمر و ظرفیت بالای این محصول باعث شده است که این پکیج های زمینی مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. فروش پکیج زمینی در صنایع داتیس کار انجام می شود. لازم به ذکر است که داتیس کار به عنوان شرکت فروش پکیج زمینی در تهیه و تولید انواع پکیج زمینی با کیفیت از برند خود فعالیت می کند.

ویژگی های اصلی پکیج های زمینی

  • نصب و راه اندازی آسان
  • استفاده از عایق کمپوزیتی برای مصرف بهینه سوخت
  • سازگار با انواع سیستم های پخش کننده حرارت
  • تامین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ
  • گرمای کمتری در مقایسه با موتورخانه ها هدر می دهند.
  • مناسب ترین قیمت پکیج زمینی 

پکیج زمینی چیست؟

پکیج زمینی حرارت بیشتری تولید می کنند و کارایی بهتری نسبت به پکیج های دیواری دارند و از نظر مصرف سوخت نیز بهینه تر هستند.  پکیج های زمینی دارای یک مخزن بزرگ هستند که همواره در آن مخزن، آبگرم وجود دارد. با مصرف و خروج آب از مخزن آن، مجدد آبگرم درون آن پر می شود.اگر مایلید با پکیج یونیت آشنا شوید، پیشنهاد ما مطالعه صفحه فروش پکیج یونیت است.

راهنمای خرید و شرایط محل نصب پکیج زمینی

بعد از پکیج دیواری، پکیج زمینی یکی از رایج ترین سیستم های گرمایشی در ساختمان ها می باشد. برای انتخاب مناسب ترین و بهترین پکیج زمین باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید. برای نصب و راه‌اندازی پکیج زمینی پکیج زمینی را در محیط هایی مانند بالکن، تراس و یا پارکینگ نصب کند. اما از طرفی نمونه های مختلفی از پکیج زمینی دودکش دار و بدون نیاز به نصب دودکش در بازار موجود است. این مشکل باعث می شود دستگاه در محیط هایی مانند بالکن یا تراس که سیستم در تماس با هوای آزاد است قرار گیرد و گازهای خارج شده از قسمت اگزوز تنها از طریق یک فن به محیط خارجی ساختمان منتقل شود.

مزایا استفاده از پکیج های زمینی

  • سیستم گرمایشی مستقل 
  • دارای منبع سوخت
  • سازگاری و راندمان حرارتی بالا
  • تنوع ابعاد و ظرفیت های حرارتی مختلف
  • مصرف سوخت بسیار پایین
  • دارای منبع برای تولید آب گرم و تأمین دائمی آب گرم
  • دارای کلید دوحالته برای تغییر کارکرد در فصول گرم و سرد سال
  • قابلیت اتصال به سیستم گرمایش استخر و جکوزی

 

انواع پکیج زمینی و ساختار آنها

ساختار و کارکرد پکیج زمینی، به این صورت است که می توان گفت یکی از زیرشاخه های مهم در تاسیسات ساختمان  و سیستم گرمایش آن است. پکیج های با موقعیت نصب زمینی، به منظور افزایش کارایی و اثربخشی و همچنین ایمنی و دسترسی های متنوع برای کاربر است که توانسته است جذابیت بیشتری نسبت به سایر سیستم ها برای مصرف کنندگان داشته باشد و به 3 دسته :پکیج زمینی بر اساس سیستم احتراق،پکیج زمینی بر اساس نوع سیستم تامین آب گرم،انواع پکیج زمینی بر اساس نوع سوخت مصرفی تقسیم می شوند.

انواع پکیج ‌های زمینی بر اساس ظرفیت

پکیج های گرمایشی زمینی داتیس کار از ظرفیت حرارتی 40000 تا 200000 کیلو کاری بر ساعت در بازار وجود دارد. پیشنهاد ما این است پکیج زمینی را کمی بیشتر از ظرفیت به دست آمده انتخاب کنید تا کارایی دستگاه را ارتقا بخشید.

مدل های پکیج زمینی

هر یک از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خود بوده و نیازهای مختلف مشتریان را پوشش می دهد:

  • پکیج زمینی بدون مخزن و بدون فن
  • پکیج زمینی با مخزن آبگرم و بدون فن
  • پکیج زمینی مخزن دار ، فن دار
  • پکیج زمینی بدون مخزن ، فن دار
  • پکیج زمینی مشعل خور

 

ظرفیت های پکیج زمینی

پکیج های زمینی داتیس کار با ظرفیت های 45000 تا 125000 کیلوکاری بر ساعت ساخته و به فروش می رسد. این پکیج ها ظرفیت حرارتی بالایی دارند که آب گرم مصرفی را به میزان زیادی تولید و ذخیره سازی می کند و همین امر باعث ارتقای کارایی و بازدهی این محصول می شود.

نحوه عملکرد پکیج زمینی در فصل های مختلف

تغییر حالت زمستانی به حالت تابستانی در پکیج دیواری بسیار مهم است. تمامی پکیج هایی که تولید شده در سه حالت قابل زمستانی، حالت تابستانی و بسته خاموش تنظیم هستند.نحوه ی عملکرد پکیج زمینی در فصول گرم سالبه طور معمول از حالت تابستانی استفاده می شود و برای نحوه عملکرد پکیج زمینی در فصول سرد با سردتر شدن هوا از حالت زمستانی برای گرم کردن خانه بالای 200 متر و محیط های بزرگ استفاده می شود.در صورت بروز مشکل در عملکرد پکیج در فصل زمستان می توانید از تکنسین حرفه ای  کمک بگیرید.

اجزای و قطعات پکیج زمینی

تمام پکیج های داتیس کار از قطعات اصلی و مرغوب ساخته شده اند که در ادامه به معرفی اجزای سازنده پکیج های زمینی می پردازیم:

  • مبدل حرارتی

مبدل حرارتی، حرارت لازم برای افزایش دمای آب درون دستگاه را تامین می کند. مجموعه داتیسکار به تولید و فروش مبدل حرارتی با بهترین کیفیت مشغول است.

  • منبع انبساط

برای تولید حرارت به افزایش دما نیاز داریم وقتی دمای آب زیاد شود فشار آن نیز به طبع افزایش می یابد. اگر فشار به بیش از حد مجاز برسد، دستگاه با مشکل مواجه می شود. برای همین منبع انبساط برای کنترل فشار داخل مخزن به کار می رود. منبع انبساط در پکیج های داتیس کار از نوع بسته دیافراگمی می باشد.

لازم به ذکر است که تحمل بار در پکیج داتیس کار معادل 3 بار تا 30 بار می باشد و تا 9 طبقه را می تواند پوشش دهد.

  • پمپ

یک دستگاه الکترومکانیکی است که انرژی الکتریکی را دریافت و به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. انرژی مکانیکی به آب درون مخزن منتقل می شود و آب را به جریان می اندازد. پمپ زمینی داتیس کار از نوع خطی است که به شکل رزوه ای اتصال یافته است. این پمپ در اندازه های بیشتر با اتصال فلنچی از برندهای مطرحی چون ولیو، داب و گراندفوس می باشد.

  • عایق

اصلی ترین قسمت یک پکیج بحث عایق بندی آن است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی هم می شود. عایق پکیج های زمینی از تبادل میان مخزن و محیط پیرامون جلوگیری می کند و همین امر بازدهی دستگاه را افزایش می دهد.

تمام پکیج های زمینی داتیس کار از عایق پشم شیشه با ضخامت مناسب ساخته شده اند. قسمت خارجی هم با رنگ پودری استاتیک کار و تحت حرارت کوره پوشانده شده است.

  • شیر اطمینان

وقتی فشار داخل سیستم افزایش پیدا کندژمی توان با تخیله آب اضافی فشار داخل دستگاه را به شکل قابل توجهی کاهش داد. شیر اطمینان وظیفه تخلیه آب درون پکیج را برعهده دارد.

  • کنترل پنل

در واقع مانند یک سیستم عمل می کند و از تعدادی قطعه مانند کلید روشن و خاموش پمپ نمایشگر کنترل حرارت تشکیل شده است. کنترل پنل تمام این قطعات را تحت کنترل خود دارد.

تمام متعلقات پکیج زمینی روی شاسی فولادی نصب شده اند که هم امکان نقل و انتقال آن را آسان می سازد و هم اینکه دستگاه را به فونداسیون مخصوص در زمان نصب بی نیاز می کند.

طرز کار پکیج های زمینی دوگانه سوز

طرز کار پکیج زمینی بعد از نصب پکیج های دوگانه سوز زمینی، سوخت وارد مشعل می شود. وقتی این سوخت با اکسیژن ترکیب شود، به یک ترکیب ناپایدار تبدیل می شود. وقتی جرقه زده شود یک احتراق کنترل شده اتفاق می افتد. احتراق داخل مشعل گرمای زیادی را آزاد می کند. این گرما از طریق مبدل حرارتی به آب درون سیستم انتقال می یابد.

زمانی که آب داخل مخزن گرم شود، پمپ دستگاه آب را به سیستم پخش کننده حرارت انتقال می دهد. این گرمای تولید شده به محیط انتقال می یابد و محیط و آب مصرفی را گرم می کند.

انتخاب ظرفیت صحیح برای پکیج های زمینی

برای متراژهای 180 الی 250 مترمربع و یا واحدهای مسکونی کمتر از 250 مترمربع با بیش از یک حمام، و هم چنین برای متراژهای 200 تا 1500 متر مربع می توان از پکیج زمینی داتیس کار استفاده کرد.

ابعاد مناسب برای پکیج زمینی داتیس کار

این پکیج ها ارتفاعی بین 110 تا 135 سانتی متری دارند. طول این دستگاه ها بین 92 تا 140 سانتی متری و در عرض 65 تا 90 سانتی متری ساخته شده اند. با در نظرگرفتن فاکتورهایی مانند: طول مشعل و فاصله مورد نیاز می تواند ابعاد لازم را بسته به محل نصب آن انتخاب کرد. تمام دودکش های پکیج زمینی داتیس کار 6 اینچی هستند.

ویژگی های اصلی پکیج های زمینی

تمام پکیج های زمینی فن دار و دو مبدله هستند. این دستگاه ها مجهز به مشعل اتمسفریک و دارای مخزن از نوع کویل دار با کویل مسی اسپیرال می باشند. از قابلیت های  این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و راه اندازی آسان
  • استفاده از عایق کمپوزیتی برای مصرف بهینه سوخت
  • سازگار با انواع سیستم های پخش کننده حرارت
  • تامین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ
  • گرمای کمتری در مقایسه با موتورخانه ها هدر می دهند.

انواع پکیج‌ زمینی بر اساس نوع سوخت مصرفی

همانطور که پکیج های زمینی در ظرفیت های متنوعی تولید و به فروش می رسند، امکان استفاده از چندین نوع سوخت هم دارند. تمام پکیج های زمینی داتیس کار به صورت گاز سوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز هستند و با برق کار می کنند. برای همین می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

 پکیج های دوگانه سوز گزینه بسیار خوبی برای استفاده در صنایع، استخر و جکوزی هستند. هم چنین این دستگاه ها برای موقعیت هایی که دسترسی به سوخت لازم وجود ندارد، به کار می روند. لازم به ذکر است که تمام پکیج های زمینی داتیس کار با برق تکفاز کار می کنند؛ برای همین کاملا بهینه و مقرون به صرفه هستند.

کاربرد پکیج زمینی داتیس کار

در مکان هایی که به تولید گرمای زیادی نیاز دارند ( ویلاها و امارت های بزرگ) استفاده از پکیج های زمینی مقرون به صرفه تر هستند و قادرند گرمای مورد نیاز محیط را فراهم کنند. از آن جایی که این پکیج های زمینی ذخیره آب دارند باعث می شود تا در هنگام قطع آب یا نوسانات فشار آب همیشه آب داشته باشند.

اگر در خانه تان بیشتر از یک حمام دارید. با خرید پکیج زمینی و نصب آن می توانید همزمان از دو حمام استفاده کنید و همواره آب گرم داشته باشید.لازم به ذکر است که داتیسکار به تولید و فروش پکیج زمینی مشعل دار نیز توجه ویژه ای دارد.

تعمیر و نگهداری پکیج زمینی

در واقع تعمیر پکیج زمینی نیازمند داشتن تجربه در این زمینه است. یکی از تعمیرات پکیج زمینی رسوب زدایی کویل مسی پکیج زمینی می باشد و فقط کافیست حواستان به تعمیر و سرویس دوره ای پکیج زمینی باشد تا از هزینه های زیاد جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از پکیج زمینی داتیس کار

پکیج‌های زمینی دارای بازدهی گرمایشی بالاتری نسبت به موتورخانه‌ها هستند.مزایای پکیج زمینی به شرح زیر است:

  • یک سال گارانتی بی قید و شرط
  • نصب رایگان
  • سر و صدای کم
  • حمل نقل بسیار آسان و کم هزینه

فروش انواع پکیج زمینی

داتیس کار به عنوان یک برند ایرانی مطرح یکی از اولین تولید کنندگان پکیج در سطح کشور می باشد که با تکیه بر دانش افراد متخصص و حرفه ای اقدام به تولید و فروش پکیج زمینی نموده است. برای اطلاع از  قیمت پکیج زمینی  و قیمت چیلر و نحوه خرید آن ها با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش تمام اطلاعات لازم را به شما می دهند.

گارانتی پکیج زمینی داتیس کار

آنچه باید درباره انتخاب و خرید پکیج زمینی با گارانتی اصلی بدانیم این است که:

مطمئنا برای کسانی که از وسایل تجهیزات گرمایشی خصوصا پکیج های زمینی استفاده می کنند، گارانتی از اهمیت خاصی برخوردار است. تمامی محصولات گروه صنعتی داتیس کار دارای یک سال گارانتی هستند و در صورتی که دستگاه خریداری شده توسط مشتری ، با ایراداتی مواجه شود، ما در کوتاهترین زمان ممکن به تامین قطعات و رفع مشکلات مربوط به پکیج زمینی داتیس کار می پردازیم.

تمام محصولات مجموعه داتیس کار دارای استاندارد و گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت پکیج زمینی 

پکیج زمینی در ابعاد و ظرفیت‌های متنوعی تولید شده است. شما می‌توانید بنا بر نیاز خود، از یکی از آنها استفاده کنید. طبیعتاً اگر در مکانی که قصد دارید برایش پکیج زمینی نصب کنید، باید به ابعاد آن توجه کنید. به همین جهت اگر ابعاد محل موردنظر شما کوچک است، می‌توانید از پکیج‌های با ظرفیت پایین تر استفاده کنید.

خرید پکیج زمینی

با مشاهده کاتالوگ پکیج زمینی و خرید آنلاین پکیج زمینی ایران رادیاتور و دیگر برندها میتوانید با خیال آسوده و با گارانتی از سایت داتیس کار سفارش دهید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت اکونوپک و پکیج زمینی، تعمیر پکیج و دیگر محصولات داتیسکار با کارشناسان فروش این مجموعه درارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک فکر در مورد “فروش پکیج زمینی

  1. محمدرضا گفت:

    سلام برای تولیدی کفش پکیج زمینی بخوایم بگیریم با چه ظرفیتی باید تهیه کنیم؟تولیدیمون حدودا300متره

    1. admin گفت:

      با سلام، لطفا تماس بگیرید برای این مورد

  2. حمید گفت:

    پکیج های زمینی با ظرفیت 125000 کیلوکاری برای چکاری استفاده میشن؟چون این ظرفیت خیلی زیاده برام سوال شده..ممنونم

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر- برای فضا های بزرگ که زیربنای زیادی دارند درحد 500 تا 700 متر مربع

  3. نازنین گفت:

    سلام گارانتی پکیج زمینی رو میشه بعد یک سال تمدید کرد؟

    1. admin گفت:

      سلام خیر

  4. علی گفت:

    سلام برای ویلامون میخوام پکیج زمینی بخرم .هر کی یه قیمت و ظرفیت میگه.برای مساحت450متر باید چه مدل پیج رو بخرم؟؟

    1. admin گفت:

      سلام، لطفا با قسمت فروش تماس بگیرید

  5. شهاب گفت:

    سلام…پکیج زمینی اندازه موتورخونه میتونه آبگزم تولید کنه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، بستگی به ظرفیت پکیج داره

  6. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوالی برام پیش اومده ایا پکیج زمینی میتواند جایگزین موتورخانه باشد ؟

  7. احسان گفت:

    سلام ، ما اگه از شما پکیج زمینی خریداری کنیم هزینه حمل و نقل و نصب به عهده شماست ؟

  8. یلدا گفت:

    مقاله کوتاه و عالی بود

  9. سعید گفت:

    هزینه نصب و راه اندازی پکیج زمینی چقدر میباشد، ایا هزینه نصب به عهده خودمونه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *