فروش دستگاه کوره پخت صنعتی 

فروش کوره صنعتی یکی از اصلی ترین خدماتی است که شرکت تولیدی و صنعتی داتیس کار با بیش از 20 سال سابقه در آن به فعالیت می پردازد. با پیشرفت و تحولاتی که تا به امروز در حوزه تأسیسات سیستم های گرمایشی کشور ایجاد شده است، ما می توانیم شاهد تحولات عظیم کوره های صنعتی در عملیات ریخته گری باشیم.

داتیس کار به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سازنده کوره صنعتی با در نظر داشتن استانداردهای لازمه به فروش انواع کوره صنعتی پرداخته و همواره در تلاش است تا بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات را در عرصه بازار به میان بگذارد که یکی از هوشمندترین این محصولات کوره های پخت صنعتی هستند.  قیمت کوره صنعتی به عوامل مختلفی از جمله بدنه، گرمایش و موادی که نیاز به ذوب هستند وابسته است. شما میتوانید برای استعلام قیمت کوره صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

هوایش

انواع کوره های صنعتی

  • کوره های صنعتی زغال
  • کوره صنعتی الکتریکی
  • کوره های صنعتی مقاومتی
  • کوره های صنعتی زغال لیمو
  • کوره القایی الکتریکی

 

کوره های صنعتی تولید زغال

کوره های تولید زغال در کل به دو دسته صنعتی و سنتی تقسیم می گردند.

دسته سنتی: همانطور که از نامش نیز مشخص است یک روش بسیار قدیمی بوده که زغال ها با قرار گرفتن در مقابل حرارت به روش سنتی تولید می گردند.

دسته صنعتی: حال متخصصان داتیس کار دستگاه صنعتی و پیشرفته آن را به تولید رسانده اند که علاوه بر افزایش سرعت عمل موجب بالا رفتن سطح کیفی کار نیز می گردد. فروش کوره صنعتی در این شرکت به همراه اطمینان صد در صدی انجام گرفته و همواره مزایای قابل توجهی به همراه دارد.

 

تولید کوره صنعتی زغال در داتیسکار

با توجه به افزایش خرید مردم به زغال موجب گشته است که تولید کنندگان بسیاری در سطح کشور به تولید و طراحی دستگاه کوره زغال صنعتی بپردازند؛ اما جا دارد، اشاره ای داشته باشیم به این موضوع که به یک مجموعه و شرکت، صرفاً به دلیل اینکه می گویند، ما تولیدکنندگان دستگاه های کوره صنعتی و زغال هستیم نمی توان اطمینان نمود. کیفیت قطعات و تجربه و تبحر پرسنل ها جزء موارد مهم در فروش کوره صنعتی و تولید دستگاه های زغال هستند. حال بیایید قابلیت های دستگاه کوره زغال صنعتی داتیس کار را با یکدیگر بر شماریم.

ویژگی های ساخت کوره صنعتی زغال در داتیسکار 

از ویژگی های این کوره میتوان به : تمام اتوماتیک بودن، دارای سیستم همرفتی، عایق حرارتی داشتن، دارای سیستم تعادل حرارت و سیستم تعادل گیر، سیستم خنک کننده و سیستم هشدار دهنده اشاره کرد. برای خرید کوره زغال و اطلاع از قیمت کوره زغال صنعتی با کارشناسان داتیس کار تماس بگیرید. این کوره ها ظرفیت متفاوتی دارند از جمله: کوره صنعتی زغال با ظرفیت های یک تنی، دو تن، سه تن، چهار تن و … عرضه میشوند. کوره های با ظرفیت 3 تن به بالا معمولا پر تقاضا هستند زیر از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه هستند. کوره های عرضه شده در داتس کار هم به صورت تک منظوره و هم به صورت چند منظوره عرصه می شوند.

 

 قابلیت دستگاه کوره زغال صنعتی داتیس کار

  • زمان حرارت دهی بسیار کوتاه و ارائه محصولی باکیفیت را دارند.
  •  از بهداشت بالایی برخوردار هستند.
  • هیچ گونه آلودگی به همراه نداشته و تهدیدی نیز برای محیط زیست نیستند.
  •  عملکرد صد در صد در تولید کامل زغال بدون اینکه خامی داشته باشد.
  •  جهت بهره برداری از زغال بدون شکستگی بهترین عملکرد را دارد.
  •  از سیستم خروجی کنترل فشار در صورت متحمل گشتن فشار بالا کوره برخوردار است.
  •  حرارت دهی عالی به چوب جهت تولید کردن زغال بصورت پیوسته و بدون وقفه
  • این کوره ها باعث کم شدن زمان پخت شده و در زمان صرفه جویی میکنند
  • کوره های زغال باعث سوددهی بیشتر هستند
  • این کوره ها افت وزن بار را کم تر میکنند
  • راندمان کاری با این کوره ها بالاتر میرود

فروش کوره صنعتی زغال لیمو با کیفیتی بی نظیر

دستگاه کوره صنعتی زغال لیمو یک دستگاه کاملا حرفه ای منحصر به فرد برای کسانی است که قصد ساخت و تولید زغال به روش های نوین و آسانی را دارند. این دستگاه با کیفیت عالی که در خود دارد، عملکردی متفاوت ارائه داده و مانع از خروج گرما، حرارت و انرژی از اتاق می گردد. در حقیقت یک دستگاه کاملا کاربردی که به بهینه سازی انرژی نیز توجه دارد. 

برای اینکه چوب ها با افزایش دما و حرارت دچار سوختگی  و اکسید شدن نشوند چوب کف را با لایه استیل میپوشانند. بدیهی است که این نوع کوره ها باید حتما با موادی ساخته شوند که در برابر گرما و سرما و انقباضات مقاوم باشند و تغییری نکنند. از مزایای این کوره میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • نصب آسان و راحت
  • حرارت و دمای بالا
  • جرقه نزدن در حین سوخت
  • عدم تولید خاکستر 
  • زود گرم شدن
  • دیر خاموش شدن
  • ساختار مقاوم و محکم

 

فروش کوره قوس الکتریکی

یکی از کارآمد ترین راهکارهایی که کار فرمایان می توانند از طریق آن به تولید چدن و فولاد و همچنین ذوب و پالایش قطعات قراضه با سرعت بالا بپردازند، استفاده از کوره قوس الکتریکی است.

این کوره ها یک حمام بزرگ و کم عمق دارند که سطح پوشیده آن یک لایه نسوز اسیدی یا بازی است. الکترود های کربنی در بالای این کوره قرار میگیرند که میتوان ارتفاع آن هارا تنظیم کرد. این کوره ها با قراضه شارژ میشوند و زمانی که شارژ شدند الکترودها ارتفاعشان را تنظیم کرده و جریان الکتریکی را در کوره ایجاد میکنند و سپس قوس الکتریکی از الکترود به داخل کوره ایجاد میشود. این قوس الکتریکی حرارت و دمای زیادی دارد و فرایند ذوب را آغاز میکند. دما در نزدیکی این قوس الکتریکی 4100 درجه سانتی گراد میرسد.

این نوع از کوره ها که در شرکت تولید کوره صنعتی در مقابل حرارت های بالا بسیار مقاوم طراحی شده و از قدرت فوق العاده ای نیز برخوردار هستند. امروزه به کمک این محصولات ما می توانیم دست به تولیدات کالاهایی همچون میلگرد آجدار تقویت کننده بتن، گریدهای فولاد، گریدهای میله با کیفیت در صنعت خودرو، تسمه و دیگر انواع مقاطع فولاد تجاری بزنیم. جهت ثبت سفارش و خرید انواع کوره صنعتی از سایت اقدام کنید.

فروش کوره های مقاومتی

از دیگر خدمات ارزنده تیم تخصصی و مهندسی ما در حیطه فروش انواع کوره صنعتی، فروش کوره های مقاومتی می باشد. متاسفانه امروزه مشاهده شده است که کوره های مقاومتی ضعیف و کیفیت پایینی روانه بازار می شود که در آن ها توجهی به انرژی برق، هزینه های استاندارد و یکسری تغییرات مهم نشده است. داتیس کار با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در هنگام فروش کوره صنعتی مقاومتی، دست به فروش محصولاتی زده که از لحاظ مصرف سوخت کاملا بهینه شده هستند.

این کوره های برای ذوب فولاد، چدن و آلیاژ ها کاربرد دارند. عملکرد این کوره ها بر اساس مقاومت الکتریکی است که این کوره ها دارند. این کوره ها دارای المنت هایی هستند که دور کوره را فرا گرفته و با به راه افتادن جریان الکتریکی با شدت بالا این المنت ها گرم شده و میتواند فولاد یا آلیاژ را ذوب کند. این کوره ها دارای سیستم کنترل کننده هستند که میتوانند دمای درون کوره را تنظیم کنند که این فرایند با قطع و وصل کردن جریان الکتریسیته انجام میشود. این کوره ها به دو گروه عمده تقسیم میشوند:

  • کوره های مقاومتی با گرم کنندگی غیر مستقیم: در کوره های مقاومتی با گرم کنندگی غیر مستقیم جریان برق هیچ ارتباطی با شارژ آن ندارد.
  • کوره های مقاومتی با گرم کنندگی مستقیم: در این نوع کوره ها با جریان برق با شدت بالا و ولتاژ کم باعث گرم شدن کوره شده و فلزات به سادگی ذوب میشوند.

میزان مصرف برق این دستگاه ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است که این خود یک امتیاز به نفع شرکت های تولیدی خواهد بود. درواقع ما علاوه بر کیفیت کالا به رضایت و خشنودی مشتریان خود نیز می اندیشیم.

خرید کوره القایی صنعتی به طور مستقیم

یکی از قابلیت ها و امتیازات مهمی که شما می توانید در مجموعه داتیس کار تجربه کنید، خرید کوره های صنعتی بدون دخالت واسطه و مستقیم از خود مرکز فروش کوره صنعتی می باشد. ما پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از خرید کوره القایی صنعتی اطلاعاتی در رابطه با آن ها به دست آورید تا خرید مفید و کاربردی و رضایت بخشی داشته باشید. اگر شما اقدام به خرید این محصولات از خود تولید کننده کنید، به راحتی می توانید محصولی ارزان و باکیفیت به دست آورید.

اجزای اصلی این کوره ها سنسورها، حسگرها، خارن ها و سیستم های کنترلی هستند. اساس عملکرد این کوره ها جریان مغناطیسی است. ماده درون کوره تحت تاثیر جریان متناوب مغناطیسی کوره بوده و جریان گردابی در ماده پدید میاید که به نقطه ذوب ماده میرسد. این کوره حتی شرایط گرم شدن در خلا و محیط های محافط با گارهای بی اثر را دارند. این کوره ها به سه بخش تقسیم میشوند:

  • هسته غیر مستقیم
  • هسته بدون هسته
  • هسته مستقیم

این موضوع هم به نفع تولید کنندگان و هم به نفع خریداران خواهد بود. فروش کوره صنعتی در داتیس کار کاملا مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای می باشد. از این رو محصولات به همان قیمت عمده به دستتان خواهد رسید. اگر قصد خرید کوره صنعتی را دارید، از همین حالا اقدام کنید و برای استعلام قیمت کوره القایی صنعتی با ما تماس بگیرید. اعتماد شما، اساس نامه کار ما است.

قیمت فروش کوره صنعتی

فروش دستگاه اکونوپک و فروش کوره صنعتی زمانی که از یک مجموعه و شرکت تولیدی معتبر و با تجربه خریداری گردد، قیمت های کاملا مناسب و مطابق با عرف پیشنهاد خواهد شد. این روزها با توجه به نوسانات قیمت ها نمی توان قیمت درست و صحیحی برای کالاها در نظر داشت.

از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت کوره صنعتی می توان به عواملی همچون کیفیت و نوع مواد اولیه، عملکرد دستگاه در مقایسه با سایز محصولات دیگر، توجه به سلامت محیط زیست، هزینه مواد شارژ، اتوماتیک و یا غیر اتوماتیک بودن دستگاه، استفاده از متد های روز دنیا در ساخت و … بر هزینه خرید کوره صنعتی تاثیر گذار هستند.

 

مزیت خرید کوره صنعتی از داتیسکار

داتیس کار با در نظر گرفتن موازین اخلاقی و رضایت مشتری برای تمامی کالاهای تولید کوره صنعتی قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای را در نظر دارد. هر چند برخی از کوره ها نسبت به سایر کوره های صنعتی دیگر ممکن است با افزایش قیمت روبرو باشند که خب این موضوع نیز بستگی به عوامل گوناگونی دارد.

اگر به دنبال خریدی مطمئن و قابل اعتمادی هستید، فراموش نکنید که داتیس کار به فروش کوره صنعتی در تهران مشغول است و همواره رضایت مشتریان را ملاک اعتبار خود می داند. جهت مشاوره نیز کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. فروش یونیت هیتر بخار، کوره هوای گرم، فروش فن صنعتی و فروش فن سانتریفیوژ نیز از دیگر محصولات داتیسکار می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت کوره صنعتی و دیگر محصولات کافیست وارد صفحه ی فروش کوره هوای گرم شوید.

سوالات متداول در رابطه با فروش کوره صنعتی

آیا دستگاه کوره صنعتی زغال لیمو دود می کند؟

خیر، این دستگاه ها کاملا مطابق با استاندارد ساخته شده و هیچگونه مزاحمتی نیز برای محیط زیست ندارند و تولید کنندگان می توانند به تمیز ترین روش ممکن به ساخت زغال بپردازند.

راندمان تولید کوره های صنعتی داتیس کار چقدر است؟

با توجه به نوع کوره ها راندمان این دستگاه ها را می توان بین 90 تا 100 دانست که بدون ایجاد ترک و شکستگی همه با قدرت و کیفیت بالا شروع به کار می نمایند. برای تولید زغال لیمو نیز می توان مدت سه روز را در این کوره ها در نظر داشت.

برای کوره های زغال داتیس کار چند نیروی کار لازم است؟

با توجه به اینکه این کوره ها اتومات و پیشرفته هستند، تنها دو نیروی کار ساده به عنوان اپراتور کوره و تخلیه کوره و بارگیری مجدد نیاز خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

یک فکر در مورد “فروش کوره صنعتی

  1. محمدرضا گفت:

    سلام قیمت کوره الکتریکی صنعتی تون جنده؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر – پس از اعلام مشخصات اعلام می گردد.

  2. حمید گفت:

    خسته نباشید…چطوری میتونیم کوره صنعتی سفارش بدیم؟ممنون

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر،مشخصات بفرمایید براورد قیمت میکنیم بعد سفارش می دهید.

  3. علی رضایی گفت:

    سلام کوره های مقاومتی آماده دارین یا باید سفارش بدیم که بسازین؟اگر آماده دارین زمان ساختش مال چوقتیه؟ ممنونم

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر – منظور از کوره مقاومتی چی هست؟

  4. امیر علی مجد گفت:

    سلام دستگاه کوره پخت صنعتی که تولید میکنید گارانتی هم داره؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر-بله یکسال به جز ادوات برقی

  5. نائینی گفت:

    کوره قوس الکتریکی بخوایم سفارش بدیم چقدر طول میکشه برامون آماده کنید؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر- مشخصات باید بدهید ببینیم چی میخواهید بعد زمان رو اعلام میکنیم.

  6. شاهین گفت:

    کوره پخت صنعتی که شما بررای فروش گذاشتین محصول شرکت خودتونه ؟

  7. شهرام گفت:

    ایا این محصول کوره پخت صنعتی شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *