فروش کویل اسپیرال که به عنوان نسل جدیدی از مخازن و سایر کویل دار ها شناخته می گردد، با کیفیت کاملا بالا و قیمتی باورنکردنی به دست نیروهای تولید کننده داتیس کار صورت می پذیرد. در نظر داشته باشید که کویل اسپیرال با نام منبع کویلی هلیکال نیز شناخته می گردد و وظیفه آن در حوزه تولید و نگهداری آب گرم بهداشتی برای مصارف مختلف صنعتی و خانگی است. اگر قصد خرید کویل اسپیرال برای کسب و کارهای صنعتی خود را دارید، در ادامه با ما باشید تا با آپشن و رویکردهای این محصول تولیدی بیشتر به گفت و گو پردازیم.اگر علاقه مندید اطلاع بیشتر درباره کویل آبگرم داشته باشید وارد صفحه ی ساخت و فروش کویل آبگرم و فروش ایرواشر شوید.

مرکز فروش کویل اسپیرال در تهران

به واحد فروش منبع کویل دار داتیس کار خوش آمدید. ما مفتخر هستیم تا شما را با نسل جدیدی از منابع تولید آب گرم مصرفی (بهداشتی) آشنا کنیم که برای افزایش راندمان در منابع سنتی، منابع کوئل مسی و … به دست نیروهای زبده و متخصص ما طراحی و به تولید رسیده است. یکی از مهمترین خدمات تیم ما در حوزه فروش کویل اسپیرال ارائه خدمات ارزنده به کاربران تهران می باشد. ما کاملا آماده تولید منابع آب گرم مطابق با آنچه که مشتری خود سفارش داده هستیم.
جالب است بدانید که فروش ما در کل به دست نیروهای متخصصمان صورت پذیرفته و هیچ واسطه ای نیز در این میان وجود ندارد. فروش منبع منبع کویل دار اسپیرال در شرکت داتیس کار به همراه خدمات مشاوره‌ای در طراحی و نظارت بر اجرا، نصب، نگهداری و راه‌اندازی محصول، طراحی و ساخت محصول مطابق با نیاز کارفرما، کیفیت فوق العاده و قیمتی منصفانه همراه است. افرادی که قصد خرید مخزن کویل دار اسپیرال در تهران را دارند، تنها کافیست با واحد تحقیق و توسعه ما تماس حاصل کنند. 

داتیس کار مرکز فروش کویل اسپیرال  

مرکز فروش کویل اسپیرال بزرگ ترین تولید کننده محصولات منابع آب گرم  داتیس کار با بیش از 30 سال تجربه در عرصه فروش کویل اسپیرال به عنوان اولین و برترین تولید کننده انواع محصولات منبع کویلی هلیکال شناخته می گردد که با افتخار اعلام می نماییم این شرکت بزرگ تاکنون توانسته در حفظ کیفیت و به کارگیری برترین متریال و مواد اولیه، حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ساخت منبع کویل اسپیرال در مدل های گوناگون داشته باشد.داتیسکار تولید کننده و عامل فروش کویل مسی در تهران.

ساخت کویل اسپیرال خود را به دست نیروهای مهندسی مرکز خرید کویل اسپیرال بسپارید که به همت و تلاش مهندسان ایرانی و بهره مندی از فن آوری های روز دنیا قدم در عرصه رقابت با دیگر تولید کنندگان گذاشته و هر بار نیز نوع جدیدی از محصولات را ارائه می دهد. خریدی مطمئن و قابل اعتماد را با خرید منبع کویل دار اسپیرال شرکت داتیس کار تجربه کنید.

شناخت ویژگی های کویل دار اسپیرال داتیس کار

هر آنچه که از کیفیت نهایی یک محصول انتظار دارید را می توانید از ما بخواهید. آن دسته از افرادی که معمولا از خود می پرسند، چرا باید داتیس کار را انتخاب کنیم، می توانند با مطالعه این بخش به درک کاملی از خدمات فروش کویل اسپیرال شرکت ما برسند.

  • امکان طراحی و تنظیم در فشارهای گوناگون
  • سرویس و نگهداری آسان منبع
  • انتقال حرارت بالاتر نسبت به سایر محصولات مشابه دیگر
  • برخورداری از حفاظت کاتدی جهت جلوگیری از خوردگی
  • قیمت رقابتی و کاملا منحصر به فرد در مقایسه با منابع کوئلی
  • برخورداری از قابلیت سرویس بدون استفاده از اسید
  • توانایی انجام عملیات اسید‌شویی برای رفع رسوب‌های احتمالی
  • تضمین ضمانت و کیفیت و اصالت کالا
  • حجم و اندازی های استاندارد و فضا گیری بسیار کم
  • امکان ساخت کوئل در انواع جنس های مختلف و مطابق با خواست مشتری
  • برخورداری از راندمان بسیار بالا در ایجاد آب گرم مصرفی صنعتی و خانگی

نصب و نگهداری منبع کویل دار

از دیگر خدمات بالقوه ما در خصوص فروش کویل اسپیرال نصب آن نیز می باشد. در حقیقت باید لحاظ کنیم که نصب و نگهداری منبع کویل دار دارای یکسری از ضوابط و قوانینی است که حساسیت های بالایی می طلبد. در نظر داشته باشید که نصب اصولی و تخصصی در بهبود عملکرد و افزایش طول عمر منبع تاثیرات وافری می گذارد. شما کاربران عزیز می توانید با دانش افزایی در سایت ما اقدام به نصب این محصول کنید که البته باز هم توصیه ما کمک گرفتن از افراد متخصص می باشد.

در هنگام نصب باید توجه داشت تا سیستم در مکانی هم تراز و صاف قرار گرفته باشد، ابزارهایی همچون ( شیر تخلیه، شیر اطمینان، شیر یکطرفه، فشارشکن، پمپ سیرکولاتور) در هنگام نصب ضروری هستند، شیر اطمینان نیز حتما باید بر روی 99 درجه سانتی گراد تنظیم شود. یکسری نکات و ریزه کارهای دیگر نیز وجود دارد که متخصصان شرکت داتیس کار با درخواست شما عزیزان در محل مورد نظر حاضر بوده و همواره محصول را به بهترین نحو ممکن و با رعایت تمامی ضوابط نصب خواهند کرد. فروش کویل اسپیرال را با ما تجربه کنید.

ساخت کویل اسپیرال با طراحی منحصر به فرد آن

یکی از مرسومترین و بهینه‌ترین راهکارهایی که از طریق آن می توان به آب گرم بهداشتی دست پیدا کرد، خرید مخزن کویل دار اسپیرال است. معمولا تولید کنندگان در طراحی و تولید منابع کویلی از ورق فولادی با روکش گالوانیزه گرم استفاده می کنند، که به جرات می توانیم بگوییم یکی از بهترین جنس های دو جداره که سبب افزایش طول عمر دستگاه نیز می گردد، کویل اسپیرال استیل است. فروش مخزن کویل دار اسپیرال در شرکت تولیدی ما در انواع جنس های و متریال های گوناگون به انجام میرسد.

یکی از مهم ترین مسائل که تولید کنندگان و مصرف کنندگان باید به آن توجه زیادی داشته باشند، مسئله ظرفیت مناسب سیستم است. محصولاتی که ظرفیت پایینی دارند، مطمئنا پیک کاری آبگرم را با محدودیت روبرو خواهند کرد. اما همین ظرفیت پایین ها نیز در برخی از صنایع کاربرد فراوانی دارد. ما قبل از فروش کویل اسپیرال حتما یک مشورتی با مشتریان عزیز خود خواهیم داشت و در طول طراحی و ساخت نیز با آنان مشورت خواهیم کرد تا محصولی را مبدل سازیم که بتواند تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد.

انواع دستگاه های کویل اسپیرال تولید شده در شرکت داتیس کار

منابع کویلی که مهندسین ما به ساخت و تولید و در نهایت فروش کویل اسپیرال می پردازند، انواع گوناگونی را به خود اختصاص داده و در کل در دو نوع منبع کویل دار ایستاده یا عمودی و منبع کویلی خوابیده یا افقی توزیع می گردند. هر کدام از این منابع در صنایع خاصی کاربرد دارند. ما در وهله اول قبل از سفارش گرفتن نیاز و حوزه فعالیت مخاطبین را بررسی می کنیم تا بعد از تولید، دستگاه بتوانید به تمامی نیازهای افراد در ابعاد گوناگون پاسخ دهد.

این مجموعه از بهترین مواد اولیه و ورقه های فولادی در ساخت کویل اسپیرال استفاده می کند. خرید مخزن کویل دار اسپیرال در تهران را در انواع گوناگون و برای مصارف مختلف را تنها با شماره های درج شده در سایت، درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت فروش کویل اسپیرال

پیشنهاد می کنیم، اگر اطلاعات کافی در رابطه با تعرفه فروش کویل اسپیرال ندارید، اقدام به خرید آن ننمایید و حتما به سراغ تولید کننده های معتبر و مجاز بروید تا خریدی کاربردی و مفید داشته باشید. قیمت این محصول در حقیقت بیش از فروش کویل اسپیرال برای ما اهمیت دارد و همواره تلاش نموده ایم که بتوانیم در این راه متناسب با موازین اخلاقی و خشنودی مشتریان پیش برویم. هزینه فروش کویل اسپیرال یکی از موضوعات مهمی است که مستقیما بر تصمیم خریداران اثر می گذارد.

متاسفانه باید لحاظ کنیم که به علت عدم وجود کنترل کافی و نظارت بر روی این کارگاه ها، برخی از تولید کنندگان اقدام به فروش و تولید کویل اسپیرال با قیمت های بسیار پایین می زنند که هیچگونه متریال و استانداردی در آن ها رعایت نشده است. استفاده از متریال نامرغوب و دست دوم که مردم را به اشتباه می اندازد.

شرکت مهندسی ما جهت جلوگیری از این امر به ارائه لیست قیمت بروز منبع کویل دار پرداخته است که می توانید اطلاعات مورد نیاز هر قیمت را از طریق کارشناسانمان به دست آورید. کارشناسان داتیس کار مطابق با استاندارد و مواد اولیه به کار برده در محصول و همچنین جلب رضایت و اعتماد مشتری به فروش مخزن کویل دار اسپیرال با قیمت های مناسبی می پردازند.از محصولات داتیسکار کویل صنعتی است می توانید برای اطلاع بیشتر  از این محصول وارد صفحه ی ساخت و فروش کویل صنعتی شوید.

سوالات متداول در رابطه با فروش کویل اسپیرال

آیا فروش کویل اسپیرال تنها مختص تهران است؟

خیر ما تصمیم گرفته ایم با توجه به گسترش و عظیم بودن شرکت تولیدی خود، به گسترگی ارائه خدمات خود پرداخته و اینک آماده هستیم تا منابع کویل اسپیرال را به سرتاسر نقاط ایران برسانیم.

آیا در تولید و فروش کویل اسپیرال قابلیت ضد فرسایش و خوردگی نیز قرار داده شده است؟

در نظر داشته باشد ما در مراجع بالاتر نیز اشاره نمودیم که ورق های فولادی که در طراحی محصول استفاده کرده ایم همه از بهترین نوع خود هستند و از محصول سالیان سال در مقابل فرسایش و … محافظت می نمایند.

آیا پس از نصب و فروش کویل اسپیرال خدمات پس از فروش نیز دریافت خواهیم کرد؟

قطعا همین طور خواهد بود، کارفرمایان ما بر روی این مسئله تاکیدی فراوان داشته و حتما گارانتی و ضمانت کالا، نصب و راه اندازی اصولی و مسائل دیگر را نیز که در طول همکاری ارائه خواهیم داد را در هنگام فروش کویل اسپیرال لحاظ خواهیم کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

یک فکر در مورد “فروش کویل اسپیرال

  1. بهروز گفت:

    سلام کویل اسپیرال چنده؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر -بعد از ارسال نمونه یا ذکر ابعاد دقیق اعلام می گردد.

  2. حبیبی گفت:

    سلام بعد از سفارش چقدر طول میکشه که کویل اسپیرال رو آمده کنید؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر- 10 روز کاری زمان می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *