مقالات

معرفی انواع مینی چیلر

انواع-مینی-چیلر

انواع مینی چیلر ها بر اساس عملکردی که دارند در دو گروه مینی چیلر های آپارتمانی، مسکونی و مینی چیلر های صنعتی دسته بندی می شوند. مینی چیلرهایی که از آن ها در آپارتمان ‌ها، املاک شخصی و ویلا ها استفاده می شود، در دسته بندی مینی چیلرهای خانگی یا مینی چیلرهای آپارتمانی جا می گیرند. کاربران از انواع مینی چیلر خانگی برای راحتی و آسایش خود در مناطق مسکونی استفاده می کنند.

  مشاوره داتیس کار

 برای مینی چیلر ها دو دسته بندی دیگر نیز مد نظر است که عبارتند از:

  • مینی چیلرهای تراکمی
  • مینی چیلرهای جذبی ( مینی چیلر جذبی با عنوان مینی چیلر ابزوربشن نیز یاد می شود)

یکی دیگر از انواع چیلر ها، مینی چیلر های صنعتی است. اما نکته مهم تر اینکه خط تولید زمانیکه به برودت محدودی نیاز داشته باشد، از این نوع مینی چیلر استفاده می کند. بنابراین به آن ها مینی چیلر صنعتی نامیده می شوند.

 

تفاوت بین مینی چیلر های خانگی و صنعتی

تفاوت-بین-مینی-چیلر-های-خانگی-و-صنعتی

در واقع هیچ تفاوتی بین مینی چیلر های آپارتمانی و صنعتی وجود ندارد. تنها تفاوت در ابعاد آن ها است.  مینی چیلرهای صنعتی فقط برای پروژه‌های صنعتی مورد نیاز است. در حالت کلی آنچه در بررسی انواع مینی چیلر حائز اهمیت است، معرفی انواع مینی چیلر های خانگی و مینی چیلر های صنعتی می باشد‌.

شرکت داتیس کار با سال ها سابقه فروش چیلر و فروش انواع مینی چیلر با کیفیت بالا و ارائه خدمات پس از فروش توانسته است خدمات شایانی را برای مشتریان عزیز خود به ارمغان آورد.

 

انواع مینی چیلر خانگی

از جمله انواع مینی چیلر آپارتمانی که بسیار پر کاربرد هستند، عبارتند از:

  • مینی چیلر هوا خنک
  • مینی چیلر آب خنک

انواع مینی چیلر صنعتی

دو نوع عمده از مینی  چیلر های صنعتی که کاربرد زیادی دارند، عبارتند از:

  • مینی چیلر های هوا خنک
  • مینی چیلر های آب خنک

بهترین راهکار برای شناخت و انتخاب صحیح آشنایی با مینی چیلر می باشد. پس بهتر است ابتدا با مینی چیلر صنعتی آشنا بشوید و سپس متناسب با نیاز خود بهترین نوع مینی چیلر را انتخاب و خریداری کنید.

 

مینی چیلر های آب خنک

الکتروخدمات

یکی از رایج ترین مینی چیلر های صنعتی، مینی چیلر آب خنک است که در صنعت کاربرد زیادی دارد. این مینی چیلر از آب یک برج خارجی برای خنک کردن مبرد گازی در کندانسور استفاده می کند. بدین ترتیب مبرد پس از اینکه گرمای خود را دفع می کند، تغییر فاز می دهد و به مایع تبدیل می شود و دوباره در سیستم به گردش در می آید.

 

ویژگی های مینی چیلر هوا خنک

  • قابل استفاده در فضاهای محدود
  • چیلر های هوا خنک در اندازه و ظرفیت های متنوع در دسترس هستند
  • نصب و نگهداری آن ها ارزان‌تر است
  • صرفه جویی در هزینه و انرژی

مشاوره داتیس کار

سخن نهایی

بعد از آشنایی با مینی چیلر بحث خرید انواع مینی چیلر مطرح می شود. شرکت تولیدی و صنعتی داتیس کار بیش بهره‌گیری از مهندسان و کارشناسان زبده انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی را طراحی و تولید می کند. اولین مرحله در خرید انواع مینی چیلر ها قابل اعتماد بودن تولید کننده است زیرا کارایی دستگاه با کیفیت آن ارتباط مستقیم دارد.

مجموعه داتیس کار علاوه بر مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش، با ارائه بهترین خدمات و کیفیت فروش چیلر کندانسور ابی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد بنابراین شما می توانید قبل از خرید محصول با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

اما مسئله مهم دیگر قیمت انواع مینی چیلر است. قیمت مینی چیلر ها بر اساس کیفیت، ابعاد، نوع و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش مینی چیلر و دیگر محصولات با مشاوران ما تماس بگیرید زیرا آنها اطلاعات جامع و کاملی را در این مورد در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

سوالات متداول در خصوص معرفی مینی چیلر

چرا داتیس کار؟

داتیس کار یک شرکت تولیدی و صنعتی است که هدف آن ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است. کارشناسان این مجموعه تمامی مراحل طراحی، نصب و راه‌اندازی و تعمیرات محصولات خود را بر عهده می گیرند.

انواع مینی چیلر کدامند؟

• مینی چیلر خانگی و آپارتمانی • مینی چیلر صنعتی

هزینه خرید انواع مینی چیلر چقدر است؟

مینی چیلر ها بر اساس ابعاد و کارایی خاص قیمت گذاری می شوند اما بهتر است در رابطه با قیمت انواع مینی چیلر ها با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “معرفی انواع مینی چیلر

  1. سلیمانی گفت:

    واسه یک آپارتمان ۵۰متی هم میشود چیلرنصب کرد واینکه چیلر چ فرقی باکولرآبی داره آیا باصرفه ترازکولرآبی است درمصرف انرژی وآب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *