ساخت و فروش چیلر کندانسور آبی

عملکرد چیلر کندانسور آبی مشابه با چیلر کندانسور هواست با این تفاوت که کندانسور چیلر هوا از نوع هوایی است و مبرد در اثر تبادل حرارت با هوا تقطیر می ‌شود. ولی در چیلر آبی کندانسور از نوع آب خنک است و مبرد در اثر تبادل حرارتی با آب در درون کندانسور تقطیر می یابد.

فروش چلیر کندانسور آبی در شرکت تولیدی و صنعتی داتیس کار انجام می شود. این شرکت به عنوان مرکز ساخت و فروش چیلر کندانسور آبی با دانش روز دنیا و طی سال ها تجربه خود در امر فروش محصولات تبرید و تهویه مطبوع توانسته است گام بلندی در راستای نوآوری و کیفیت بردارد. 

همچنین داتیسکار به تولید و فروش مینی چیلر با بهترین کیفیت مشغول است.

چیلر هوای خنک

مشاوره داتیس کار

چیلر کندانسور آبی چیست؟

این دستگاه از یک مبدل حرارتی و لوله تشکیل شده است. مبرد لوله ایی که از مس ساخته شده اند. آب از اطراف لوله های مبرد که در داخل آن جریان دارد، عبور می کند. گرمای مبرد از دیواره لوله به آب منتقل می شود و آب گرم شده به وسیله پمپ سیرکولاتور به برخ خنک کننده وارد می شود. سپس بعد از اینکه دما را کاهش داد، دوباره به کندانسور آبی برمی گردد. در چیلر کندانسور آبی به دلیل اینکه کنترل بیشتری روی فشار خود کندانس وجود دارد و ضریب انتقال حرارت آب نسبت به هوا در این دستگاه زیاد است، در سایزهای کوچکتری ساخته می شوند.

انواع چیلر کندانسور آبی

انواع چیلر کندانسور آبی بر اساس کمپرسور داخل شان دسته بندی می شوند. گفتنی است که بسته به نوع کاربری سطح صدای قابل قبول و شرایط آب و هوایی این دستگاه ها تقسیم بندی می شوند

  1. چیلر آبی با کمپرسور رفت و برگشتی
  2. چیلر آبی با کمپرسور سانتریفیوژ
  3. چیلر آبی با کمپرسور اسکرو
  4. چیلر آبی با کمپرسور اسکرال

فروش انواع  کندانسور چلیر آبی

کمپرسورهای اسکرال طول عمر بیشتری دارند و قادر هستند تا فشار بیشتری را نیز اعمال کنند. برای همین در صنعت استفاده بهتری می توان از آن ها کرد. هم چنین برای مناطقی با آب و هوای گرم و مرطوب بسیار مناسب هستند. اما کمپرسورهای اسکرو نیز به دلیل استفاده کم از برق و آلودگی صورتی کمتر برای خانه های کوچک پیشنهاد می شوند. البته داتیس کار به عنوان سازنده چیلر کندانسور آبی کندانسورهای خود را به در دو دسته کلی به فروش می رساند:

انواع چیلر کندانسور آبی

  • کندانسور پوسته و لوله

این دستگاه از یک پوسته از جنس فولادی ساخته شده است که برای تحمل هر چه بیشتر فشار مبرد ورودی به کندانسور به کار می رود. لوله های مسی نیز به شکل بدون درز و فین دار هم بین کندانسور و برج خنک کننده قرار گرفته است که آب را بین کندانسور و برخ خنک کننده به جریان می اندازد. این کندانسورها از طول عمر بالا و البته قیمت مناسبی برخوردارند

  • کندانسور صفحه‌ ای

نوع دیگر کندانسور تولیدی شرکت داتیس کار کندانسور به شکل صفحه ای است. که در داخل صفحات بین مبرد و آب در گردش انتقال حرارت رخ می دهد. این صفحات به روش جوش لیزری و واشر به هم وصل و آب بندی شدند

اندازه شکاف این کندانسورها به شکل نامتقارن هستند به دلیل همین فشار در اطراف بخار و برج خنک کننده افت می کند. بازدهی انتقال حرارت در این کندانسورها بالاست و به دلیل ساختار شکاف بیشتر در سمت بخار، روسوبات را به شدت کاهش می دهد.

مزایای چیلر کندانسور آبی

  • این دستگاه از ضریب عملکرد بالایی برخوردار است.
  • به دلیل استفاده از کندانسور آبی، برق کمتری مصرف می کند.
  • محل نصب کندانسورهای آبی داخل موتورخانه است و به استفاده از فضای باز و هوا آزاد نیازی ندارند.
  • کندانسورهای آبی نسبته به کندانسورهای هوایی بازدهی بیشتری دارند

دمای مناسب مدار چیلرهای کندانسور آبی

  1. دماکارکرد در چیلر کندانسور آبی نباید از 7 درجه سلسیوس کمتر باشد.
  2. دمای آب برگشتی به اواپراتور در زمان اوج بار سیستم باید حدوداً 5 درجه گرمتر از دمای آب خروجی از اواپراتور باشد (همچنین
  3. معمولاً دمای تنظیمی ترموستات آنتی فریز 4 درجه سانتیگراد باید باشد.
  4. در چیلر کندانسورهای آبی معمولا آب ورودی به دستگاه حدود 33 تا 35 درجه سلسیوس می باشد. هم چنین مقدار دمای آب خروجی از دستگاه هم باید حدود 28 تا 30 درجه سلسیوس باشد.

 

نصب ترموستات چند مرحله ای اواپراتور چیلر

استفاده از ترموستات 3 یا 4 مرحله ای می تواند دمای را تنظیم و عملکرد دستگاه را کنترل کند. این کار برمبنای چیلر، تعداد کمپرسورها، تعداد مدارهای چیلر و قسمت های مرتبط دیگر انجام شود

 

نصب سیستم Unloader مکانیزم بی ‌بار کننده

نصب این سیستم کمک می کند تا زمانی که بار برودتی کاهش یافت مصرف برق نیز کاهش یابد. هم چنین نصب این سیستم کنترل ظرفیت (Unloader)، برای کم کردن بار در حال کارکرد راه ‌اندازی و کنترل ظرفیت کاملاً متناسب با میزان تبرید مورد نیاز به کار می رود. برای همین این دستگاه بازدهی و طول عمر بیشتری پیدا می کند.بنابراین این دستگاه تنش ‌های وارد شده به موتور و کمپرسور را در اثر تعداد دفعات روشن و خاموش شدن، کمتر می کند.

خرید-مینی-چیلر

نصب فلوسوئیچ

برای اینکه در زمان قطع کارکرد پمپ آب دستگاه، دستگاه به طور خودکار خاموش نشود. نصب فلوسوئیچ از اهمیت زیادی برخوردار است. با نصب فلوسوئیچ امنیت دستگاه بالا می رود و عملکرد صحیح و امنیت چیلر های آبی تضمین می شود. پس برای جلوگیری از هر گونه آسیب و خطر فلوسوئیچ در مدار آب خراجی کندانسور قرار داده می شود تا در صورت فقدان آب مانع از روشن پمپ برج خنک کننده سانتریفیوژ و چیلر شود.

ساخت و فروش چیلر کندانسور آبی

شرکت صنعتی داتیس کار طراح و تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع گرمایشی و سرمایشی ساخت چیلر کندانسور آبی برخ خنک کننده اکونوپک کوره هوای گرم مینی چیلر پکیج یونیت مبدل های حرارتی اسپری درایر ایرواشر و غیره می باشد. مجموعه داتیس کار در زمینه فروش مبدل حرارتی نیز فعالیت دارد و برای خرید مبدل های حرارتی میتوانید به ما مراجعه فرمایید.

این شرکت تولید کننده چیلر کندانسور آبی کلیه محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز و با گارانتی اصالت کالا به طور مستقیم از کارخانه به فروش می رساند. کافی است برای سفارش محصول یا خرید چیلر کندانسور آبی با شماره های داخل سایت داتیس کار تماس حاصل فرمایید.

قیمت کندانسور آبی

شرکت داتیس کار به عنوان تولید کننده چیلر کندانسور آبی به شما تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را می دهد. شما خریداران محترم می توانید از راه های ارتباطی با داتیس کار جهت قیمت فروش چیلر کندانسور آبی با ما تماس بگیرید.

 البته عواملی موثر بر هزینه ساخت چیلر کندانسور آبی شامل موارد زیر می شود:

  • نوع کندانسور به کار رفته در دستگاه
  • جنس به کار رفته در لوله ها ، صفحات و فین ها
  • تاثیر طرح بر قیمت کندانسور

شرکت داتیس کار افتخار این را دارد که به عنوان یک مجموعه تخصصی در کشور با تکیه بر نیروهای متخصص توانسته در زمینه های فروش پکیج زمینی،فروش یونیت هیتر بخار، فروش برج خنک کننده سانتریفیوژ، ساخت و فروش چیلر هوا خنک و …. نیاز شما مشتریان محترم را برطرف سازد برای اطلاع از شرایط فروش مجموعه با ما تماس بگیرید.

مشاوره داتیس کار

سوالات متداول در رابطه با ساخت و فروش چیلر کندانسور آبی

چرا برای سفارش چیلر کندانسور آبی باید شرکت داتیس کار را انتخاب کنیم؟

اصالت کالا یکی از اصلی ترین المان های خرید و فروش هر گونه محصول خصوصا فروش چیلر کندانسور آبی است. شرکت داتیس کار به عنوان یکی از معروف ترین مرکز تولید چیلر کندانسور آبی شناخته می شود. پس با اطمینان از اصل بودن محصول با خیال راحت می توانید این محصول را در بالاترین سطح کیفی سفارش دهید.

آیا چیلر کندانسور آبی دارای گارانتی تحویل است؟

فروش چیلر کندانسور آبی مانند فروش تمامی محصولات شرکت صنعتی داتیس کار شرکت ساخت چیلر کندانسور آبی دارای گارانتی تحویل و اصالت کالا می باشد.

قبل از فروش چیلر کندانسور آبی این دستگاه در چه فشاری تست می ‌شود؟

کندانسورهای آبی در فشار حدود 1.5 برابر فشار کاری به مدت 24 تا 72 ساعت برای جلوگیری از هر گونه نشتی تست و چک می شوند.

5/5 - (5 امتیاز)

یک فکر در مورد “چیلر کندانسور آبی

  1. رمضان زاده گفت:

    سلام برای چیلر کندانسور آبی از کنترل‌های میکروپروسسوری یا PLC هم استفاده میشه؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر،بله میشود.

  2. حسین مجد گفت:

    سلام کندانسور چیلر هوا بهتره یا کندانسور چیلر آبی؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر،با توجه به شرایط ابی چیلر با کندانسور هوایی بهتره

  3. احسان گفت:

    سلام اسیدشویی کندانسور هم شرکتتون انجام میده؟

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر،
      خیر

  4. محمد گفت:

    سلام چیلر آبی رو چطوری میتونیم ظرفیت سنجی دقیق بگیریم

    1. داتیس کار گفت:

      سلام وقت بخیر- از طریق بررسی ظرفیت کمپرسور و مشخصات کندانسور ویکسری پارامترهای دیگر که دراینجا فرصت پاسخگویی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *