مقالات

راهنمای خرید چیلر تراکمی

راهنمای خرید چیلر تراکمی

امروزه خرید چیلر تراکمی به دلیل قیمت مناسب، ظرفیت بالا و کارکرد عالی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. راهنمای خرید چیلر تراکمی به شما می گوید که چگونه یک چیلر تراکمی سالم با کارایی بالا خریداری کنید. اگر به دنبال این هستید تا بیشتر با این خنک کنده و چگونگی خرید آن آشنا شوید، ما را در ادامه مقاله همراهی کنید.

چیلر تراکمی، دستگاهی است که بیشتر در پشت بام ها، ساختمان ها و … دیده می شود. این چیلر برای تهویه و تنظیم دمای هوا در فصول مختلف سال به وجود آمده است. اصلی ترین قطعه این دستگاه کمپرسور است که در هیچ کدام از انواع دیگر چیلر دیده نمیشود، در واقع کمپرسور به روند کار و سرعت فیلر ها نظم می بخشد.

بهترین کسی که می تواند شما را در خرید این دستگاه یاری کند، مشاوران مجموعه داتیس کار هستند. این افراد به طور رایگان مشورت های لازم را درباره چگونگی استفاده و راه های خرید در اختیار شما قرار می دهند. همینطور جهت دریافت مشاوره از نحوه فروش مینی چیلر، می توانید از همکاران ما کمک بگیرید.

 

7 نکته طلایی برای خرید چیلر تراکمی

1- به یاد داشته باشید که اصلی ترین قسمت چیلر تراکمی که آن را از بقیه چیلر ها جدا می کند، کمپرسور است. بنابراین در هنگام خرید حتما دقت کنید بر روی دستگاه نصب باشد تا اشتباها چیلر دیگری خریداری نکرده باشید.

2- راهنمای خرید چیلر تراکمی در ایران به شما می گوید که سعی کنید از مراکز معتبر اقدام به خرید فرمایید تا در صورت بروز مشکل احتمالی بتوانید به آن ها مراجعه فرمایید

3- بهترین راهنمای خرید چیلر تراکمی که شیوه استفاده از این دستگاه را نیز شرح داده است، در برخی مواقع کتابچه ای است که در کنار این دستگاه دریافت می کنید، پس سعی کنید خوب آن را مطالعه کنید.

حتما چیلر تراکمی را با گارانتی فروش خریداری کنید زیرا اگر به هر دلیلی دستگاه دچار نقص شو بتوانید ضمانت نامه را نشان داده و دستگاهی جدید تحویل بگیرید.

4- قبل از خرید حتما اقدام به دریافت مشاوره از کارشناسان داتیس کار کنید تا به شما بگویند با توجه به نوع مصرف و نیاز تان کدام نوع از چیلر های تراکمی مناسب شما است.

5- ارزان بودن همیشه نشانه کیفیت بالا نیست پس سعی کنید چیلر تراکمی با کیفیت و سالم خریداری کنید تا هزینه نگهداری و تعمیر آن نیز کاهش یابد.

6- یکی از نکات اصلی هنگام خرید چیلر تراکمی این است که به سالم بودن بدنه آن توجه داشته باشیم تا مبادا نوع دسته دوم این دستگاه را به جای چیلر تراکمی نو خریداری کنیم.

 

وظایف چیلر تراکمی چیست؟

تنظیم جریان هوا، ایجاد رطوبت، کاهش یا افزایش دما و تخلیه بوی بد از فضا از مزایای چیلر های تراکمی است. این دستگاه در ساختمان های تجاری، صنعتی، مسکونی نصب می شود. پشت بام بهترین محل برای نگهداری و استفاده از چیلر تراکمی است زیرا به دلیل بدنه مقاوم و آهنی که دارند در مقابل انبساط و انقباض هوا توان بالایی از خود نشان می دهند.

 

چیلر تراکمی چگونه کار می کند؟

کندانسور و اواپراتور دو قسمت مهم از چیلر تراکمی می باشند. باید توجه داشته باشید سنسور سرمایشی و گرمایشی دستگاه سالم باشد. این سیستم با وجود کندانسور ( ایجاد کننده گرما) و اواپراتور ( ایجاد کننده سرما) فعالیت می کند.

 

راهنمای خرید چیلر تراکمی اسکرال یا مارپیچ

این مدل چیلر یکی از خنک کننده هایی است که دارای طول عمر بالا، صدای کم و احتمال خرابی بسیار پایین است. اگر شما نیز به دنبال راحتی کار با چیلر های تراکمی هستید بهتر است نوع اسکرال آن را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید چیلر تراکمی پیچ یا مارپیچ

اگر به دنبال دستگاهی با ظرفیت مصرفی بالا برای تهویه هوا هستید، چیلر مارپیچ بسیار مناسب خواهد بود. خرید چیلر مارپیچ از مراکزی مانند داتیس کار باعث می شود تا علاوه بر تحویل سریع، ضمانت نامه این دستگاه را نیز دریافت کنید.‌

به محض ثبت سفارش کارشناسان ما در اسرع وقت در پی ارسال چیلر تراکمی بر می آیند‌. بنابراین در کم ترین زمان ممکن، چیلر تراکمی سالم و با کیفیت خود را در نوع مارپیچ و … تحویل خواهید گرفت.

 

خرید چیلر پیستون یا ضربه یا رفت و برگشتی

در راهنمای خرید چیلر تراکمی پیستون ما به شما می گوییم که قیمت چیلر پیستون نسبت به دیگر انواع این دستگاه بسیار  مناسب می باشد. بنابراین اگر به دنبال کارایی بالا و صرفه جویی در هزینه ها هستید، نوع پیستون بسیار مناسب شما خواهد بود.

 

خرید چیلر تراکمی سانتریفیوژ

 

صدای ناشی از چرخش مبرد و فعالیت کنداستور در این چیلر تراکمی بسیار کم می باشد. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز پایین خواهد بود. اگر شما نیز به دنبال خرید این نوع خاص هستید، مشاوران داتیس کار می توانند به شما کمک کنند این کار را انجام دهید. برای این کار آیکون واتساپ در سمت چپ و آیکون تلفن در سمت راست زیر صفحه وجود دارد.

 مشاوره داتیس کار

مشاوره خرید چیلر تراکمی

برای خرید چیلر تراکمی،مینی چیلر و چیلر جذبی یا دریافت مشاوره از داتیس کار می توانید با شماره تلفن این مجموعه تماس بگیرید. مشاورین حرفه ای ما می توانند، سوال های شما را در واتساپ پاسخ گو باشند.

آدرس، شماره فکس و ایمیل این مجموعه نیز در زیر صفحه وجود دارد که برای پاسخگویی به سوالات شما پیش بینی شده است. بنابراین چندین راه برای دریافت مشاوره وجود دارد که مدیران داتیس کار برای راحتی حال شما مشتریان گرامی پیش بینی کرده اند.‌ وقتی با چند کلیک ساده می توانید از راهنمایی های مشاورین ما بهرمند شوید، عاقلانه نیست که از این کار سر باز بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *